Hallo mensen van Tweakers,
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
-Nou ik wil gaan gamen op 1920x1080, vooral de nieuwe games zoals BF3 en zeker weten BF4!
Ook wordt het wel Arma 3 denk ik
De framerate hoeft niet extreem hoog te zijn. Als ik maar gewoon goed mee kom op de nieuwere games, ik kom namelijk van de PS3.
Wat mag het systeem gaan kosten?
-Ik heb niet echt een budget maar ik vind rond de 700 euro wel een mooie prijs, iets erover is niet zo erg.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
-Nee die heb ik niet, mijn pc nu is namelijk even snel als mijn Samsung Galaxy S1 ongeveer haha
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
-Alles voor een mooi game systeem, ik heb dus helemaal niks dat ik kan gebruiken liggen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
-Nee die heb ik niet, ik vind MSI wel een goed merk en Corsair voor mijn RAM geheugen bijvoorbeeld.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
-Het liefst is het gewoon een stille computer, maar vooral prestaties zijn belangrijk!
Ik heb zelf al wat samengesteld dus kunnen jullie dit misschien beoordelen?
Groetjes Niels.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
-Nou ik wil gaan gamen op 1920x1080, vooral de nieuwe games zoals BF3 en zeker weten BF4!
Ook wordt het wel Arma 3 denk ik
Wat mag het systeem gaan kosten?
-Ik heb niet echt een budget maar ik vind rond de 700 euro wel een mooie prijs, iets erover is niet zo erg.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
-Nee die heb ik niet, mijn pc nu is namelijk even snel als mijn Samsung Galaxy S1 ongeveer haha
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
-Alles voor een mooi game systeem, ik heb dus helemaal niks dat ik kan gebruiken liggen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
-Nee die heb ik niet, ik vind MSI wel een goed merk en Corsair voor mijn RAM geheugen bijvoorbeeld.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
-Het liefst is het gewoon een stille computer, maar vooral prestaties zijn belangrijk!
Ik heb zelf al wat samengesteld dus kunnen jullie dit misschien beoordelen?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD FX-8350 Black Edition | € 169,90 | € 169,90 |
| 1 | ASRock 970 Extreme3 R2.0 | € 68,95 | € 68,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 760 Twin Frozr Gaming | € 240,95 | € 240,95 |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST1000DM003, 1TB | € 53,85 | € 53,85 |
| 1 | Corsair Carbide 200R | € 48,30 | € 48,30 |
| 1 | Corsair Vengeance CMZ8GX3M2A1600C9 | € 62,90 | € 62,90 |
| 1 | Corsair Builder CX600 Bronze | € 59,- | € 59,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 703,85 | |
Groetjes Niels.