Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Fractal Design Define R4 airflow??

Pagina: 1
Acties:

• inny45
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 04-01-2022
Hallo mensen,

Ik lees overal geede reviews over deze behuizing. Ik heb alleen 1 vraag. Er zit een intake fan aan de voorkant, alleen bevindt hij achter het deurtje. Betekent dit dat je constant met het deurtje open moet gamen, werken etc om een goede airflow te krijgen? Of heb je ook een prima airflow, met het deurtje gesloten?
Misschien een domme vraag, maar ik vroeg het me af. Graag hoor ik jullie antwoord.

Alvast bedankt,

Tom

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-11 11:59

Perkouw

Moderator General Chat
Deurtje kan je gewoon dicht laten natuurlijk. Meestal zitten er sleuven in de deur of al dan niet wat anders om de fans lucht aan te laten zuigen.

[ Voor 57% gewijzigd door Perkouw op 01-07-2013 14:29 ]

• Therapy777
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-11 19:08

Therapy777

Metal!

Als je goed kijkt onderstaand plaatje, zie je een roosterlijn lopen langs de deur. Daar wordt genoeg verse lucht aangezogen om voor de koeling te zorgen. Geen probleem dus. Ik heb 'm zelf ook en ben meer dan tevreden over de koeling.

Afbeeldingslocatie: http://www.fractal-design.com/?view=product&prod=107#

*edit* plaatje lijkt niet te werken maar zoek maar op google.

[ Voor 40% gewijzigd door Therapy777 op 01-07-2013 14:33 ]

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-11 11:59

Perkouw

Moderator General Chat
Therapy777 schreef op maandag 01 juli 2013 @ 14:31:
Als je goed kijkt onderstaand plaatje, zie je een roosterlijn lopen langs de deur. Daar wordt genoeg verse lucht aangezogen om voor de koeling te zorgen. Geen probleem dus. Ik heb 'm zelf ook en ben meer dan tevreden over de koeling.

[afbeelding]

*edit* plaatje lijkt niet te werken maar zoek maar op google.
Je linkt ook niet naar een plaatje, maar linkt naar de productpagina. Dit is het plaatje van die pagina.
Afbeeldingslocatie: http://www.fractal-design.com/img_prod/FD-AC-WND-DEF4-WH_2.jpg

[ Voor 101% gewijzigd door Perkouw op 01-07-2013 14:37 ]

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18:26
Mijn RAD zit aan de voorkant als intake. Heb zowel lopen stressen met het deurtje open als dicht. Scheelt bijna niks!