Toon posts:

Gaming/Editen Desktop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan om de volgende desktop aan te schaffen: http://tweakers.net/pricewatch/bestelkosten/453439
  • Moet kunnen gamen op hoge snelheid en goede kwaliteit zonder lagg
  • Moet vlot kunnen renderen/editen van video's (750MB - 2GB video's)
  • Besturingssysteem maakt niet uit (W7/W8)
  • Hij moet stil zijn, dus geen gek brommend geluid maken
  • Snelle opstart snelheid, niet dat ik een bakkie koffie gaan halen en dat die dan pas klaar is
Is deze samenstelling geschikt voor mijn eisen? ;)

• digital_ownage
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-08-2025
fijn dat je naar mijn wenslijst refereerd. ik weet heus wel wat ik mensen aanbeveel. maak je je dat maar geen zorgen om.

• Aertsvijand
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21-03 22:56
Niet mijn type kast, maar voor de rest is het een mooi systeem, wat perfect normaal is als ik weet dat het van digital komt.

Desktop: Intel i5 6600K | Asus Maximus Ranger VIII | MSI GTX980Ti | 16GB Kingston HyperX Fury | Corsair 450D | NZXT Kraken X61 | Seasonic M12II Evo 520W | Dell U3415W
Laptop: ASUS Zenbook Prime (UX31A-R4003H)

Verwijderd

Topicstarter
digital_ownage schreef op maandag 01 juli 2013 @ 14:51:
fijn dat je naar mijn wenslijst refereerd. ik weet heus wel wat ik mensen aanbeveel. maak je je dat maar geen zorgen om.
Ik weet het, geen zorgen. Wilde graag meerdere meningen horen! :)

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 17:39

thijsco19

KTM 990 SMT

Eventueel kijken naar een Intel I5 in verband met het bewerken/editen van video's?
Al weet ik niet precies meer hoe het zit met de allerlaatste modellen van AMD/Intel.

@Digital, Duidelijk, weet ik het ook weer. Ik dacht altijd dat Intel juist op dit punt net iets beter was.
Prijs/performance is zeker waar!

[ Voor 30% gewijzigd door thijsco19 op 01-07-2013 15:22 ]

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

• digital_ownage
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-08-2025
thijsco19 schreef op maandag 01 juli 2013 @ 15:17:
Eventueel kijken naar een Intel I5 in verband met het bewerken/editen van video's?
Al weet ik niet precies meer hoe het zit met de allerlaatste modellen van AMD/Intel.
AMD was daar altijd beter in in vergelijking met een i5 en in sommige gevallen beter dan de i7. Ik heb het over de vishera en de ivy bridge. Haswell is niet zo erg verbeterd dat daar een groot verschil in zit. Verder heeft AMD een veeel betere prijs/performance ratio :)
Het type kast kan inderdaad nog worden aangepast naar smaak van de TS.
Pagina: 1