Toon posts:

1U ATX 150W voeding waar te koop ?

Pagina: 1
Acties:
  • 135 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ik heb zo maar eentje gevonden die dat verkoopt en die wenst niet te verkopen aan particulieren.
Nu in Belgie zijn ze niet zo flexibel, zijn er in Nederland geen winkels die dat liggen hebben , wil dus een eigen 1U bouwen met zo'n kastje van conrad. Die kastjes zijn ook maar 35cm lang, die professionele kasten zijn meer dan 70cm ... veel te lang.

Als moederbord ga ik de D810EMO van intel nemen met een PIII667EB die ik nog liggen heb en 256MB ram.Als hdd een 10GB IBM travelstar 2,5inch en als coolers zo een mini orb. De ventilatoren 4cm zijn ook besteld. Moet nog net de voeding hebben en alles uitdremelen :)

Dan een lcd'tje en een paar knoppies en ik heb een winamp player, printer spooler, mail server, firewall, router, extra koe en een pproxy server, bedoeling is 'm zo stil mogelijk te maken want het ding staat op mijn slaapkamer :O

Verwijderd

Ik heb een gewone ATX voeding gekocht en daar het printje uitgehaald. Past in een 1U kast en werkt probleemloos. Bijkomend voordeel is dat 't betaalbaar is, een ATX voeding kost je hooguit 70-100 gulden.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/zikken/front1.jpg

Verwijderd

Topicstarter
ik ook in mijn 2U, zo heb je er eentje ...ik wil nog platter gaan 1U

Verwijderd

Maakt AOpen die kasten + voedingen ? Dan zou je bij een winkel die AOpen kasten verkoopt kunnen vragen of ze een losse voeding willen bestellen. Moet je wel efkens wachten op de levering waarschijnlijk......

Verwijderd

Topicstarter
het probleem om zo'n kast te maken is de voeding, nu voor alle hobbyisten die me willen volgen
http://www.power-on.com

die heeft ze, zelf in flex atx standaard 135W dacht ik. Ideaal.

Probleem is dat een professionele kast al gauw zeer duur wordt, je neemt gewoon een flex of microatx mobo een 1U voeding en je koopt je kastja bij conrad. Lekker zwart ding
en stevig genoeg. Zet er 2 drukknoppies op en een blauwe led , een must :O