Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop + Dual Monitor Dockingstation

Pagina: 1
Acties:

• JacobsT
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 00:21
Ik dacht, ik probeer even het tweakers aankoopadvies forum, daar zullen ze me vast wel verder kunnen helpen want actief op internet zoeken naar dual monitor dockingstations icm de correcte laptop... Erg veel websites zijn niet voorzien op dergelijke zoekoptie.

Wat ik zoek voor iemand:

Laptop die zakelijk & privé gebruikt wordt met gemiddelde specs die ook wel eens een game zoals Diablo 3 kan draaien. Aller belangrijkste is dat de laptop in een docking past die 2 HD monitors (DVI of HDMI) ondersteunt.

Ik weet dat MSI notebooks vroeger zoiets in hun range hadden zitten maar erg veel vind ik er niet meer van terug bij de groothandel.

Bij welke merken kijk ik het beste uit of hebben jullie specifieke modellen die jullie aanraden? (Bij voorkeur geen Dell)

Internet Entrepreneur / Petrolhead / Vaper / Poker Player / Nontheist

Verwijderd

Asus heeft universele Dockingstations waarbij je alles met 1 kabel aan je laptop aansluit. Dus ook de schermen. Ik heb een usb 3 variant voor mijn vaders laptop aangeschaft en tot op heden is hij er erg tevreden mee.

• JacobsT
Is de bedoeling dat de 2 schermen autonoom opereren, dus geen laptopscherm + externe monitor.

Gewoon laptop in de dock en werken op de 2 grote schermen zoals een normale desktop..

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Handig dat je meld wat voor laptop het is, maar niet heus.

Zit er uberhaubt een docking connector op of niet? of zoek je naar een usb optie

[ Voor 6% gewijzigd door Fish op 01-07-2013 13:44 ]

Iperf

Verwijderd

JacobsT schreef op maandag 01 juli 2013 @ 13:43:
Is de bedoeling dat de 2 schermen autonoom opereren, dus geen laptopscherm + externe monitor.

Gewoon laptop in de dock en werken op de 2 grote schermen zoals een normale desktop..
Je kan met dat dock 3 schermen gebruiken. Die van de laptop en 2 externe schermen. Alle drie tegelijk.

http://www.asus.com/Docks/USB30_HZ1_DOCKINGSTATION/

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2013 13:45 ]

• JacobsT
fish schreef op maandag 01 juli 2013 @ 13:43:
Handig dat je meld wat voor laptop het is, maar niet heus.

Zit er uberhaubt een docking connector op of niet? of zoek je naar een usb optie
Hoezo handig dat ik vermeld wat voor laptop het is?

Ik vraag net om mij een laptop aan te raden icm zo'n docking station... :-)

• JacobsT
ASUS S56CB-XX315H-BE icm met die HZ-1 docking station lijkt een leuke combo te zijn?

15,6 inch
i5 3317U
6Gb RAM
GT 740M

Echter, hoe wordt die docking station gebruikt? Weinig info rond te vinden. Vroeger was het effectief laptop erin klikken, is dit universele docking station dan met alle kabels los aan te sluiten? Of gewoon een enkele kabele zoals Apple hun thunderbolt? Ik lees iets van displaylink?

Kan er dan met enige 3D acceleratie op het externe scherm gegamed worden?

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

ah sorry icm, je plaatste al een merk, my bad

Iperf

• JacobsT
Sorry maar lees je wel wat er staat? Is al de 2de post die je maakt die naast de kwestie is.

Ik heb nog GEEN laptop en GEEN docking station.

Ik vraag dat jullie mij een laptop icm met docking station aanraden....

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Ja ik lees het, ik zei toch sorry. wat wil je nu horen ?

(ik las anders msi)

[ Voor 18% gewijzigd door Fish op 01-07-2013 14:42 ]

Iperf

• JacobsT
Je zei "je plaatste al een merk" ? Heb ik nog niet gedaan. Ik zei gewoon nadat iemand die Asus dock aanraadde dat die laptop evt erbij een mooie combo zou zijn. Is alles.

Nvm. On-topic.

Verwijderd

JacobsT schreef op maandag 01 juli 2013 @ 14:07:
ASUS S56CB-XX315H-BE icm met die HZ-1 docking station lijkt een leuke combo te zijn?

15,6 inch
i5 3317U
6Gb RAM
GT 740M

Echter, hoe wordt die docking station gebruikt? Weinig info rond te vinden. Vroeger was het effectief laptop erin klikken, is dit universele docking station dan met alle kabels los aan te sluiten? Of gewoon een enkele kabele zoals Apple hun thunderbolt? Ik lees iets van displaylink?

Kan er dan met enige 3D acceleratie op het externe scherm gegamed worden?
Zoals ik in mijn eerste post al melde word die aangesloten middels een usb 3 aansluiting. als je mijn link nu even volgt dan zie je dat je ALLES op het dock aansluit. Je hoeft bij dat dock ook geen specifiek merk laptop te hebben. Hoe dat verder met gamen gaat is afhankelijk van de bandbreedte van de usb aansluiting schat ik zo. Doe eens een zoektocht op het net naar ervaringen zou ik zo zeggen.

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Ik zou even zoeken op de dockings bays van een merk
ik weet bijv dat de latitues bij een bay hebben.

in jouw geval zoek je een laptop bij de bay want daar stel je de meeste voorwaarden aan
http://accessories.us.del...sd&cs=04&category_id=6735
en dan met 2uitgangen voor je

lijkt er wel op
http://accessories.us.del...&s=bsd&cs=04&sku=331-6304

en een laptop
http://configure.us.dell....530&c=us&l=en&s=bsd&cs=04

dit met het 3d in gedachten, ik vrees dat dat met usb3 (nog niet) goed uit de verf komt

nou ja zoiets dus. je will alleen geen dell, mja ik werk al jaren met dell en zie 0 problemen. ik heb zelfs een sterke voorkeur voor dell servicetechnisch maar ja ik kan bevooroordeeld zijn

Iperf

Pagina: 1