Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Winkelketen Harense Smid vraagt faillissement aan

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
nieuws: Winkelketen Harense Smid vraagt faillissement aan
Elektronicaketen Harense Smid, die in het zuiden van het land actief is,
Als ik even snel op Google maps kijk, zie ik genoeg vestigingen in het noorden van het land. Er zijn meer vestigingen in Noord-Brabant, maar om nou te zeggen dat de Harense Smid in het zuiden actief is gaat wat te ver. :)

edit: hm, misschien ben ik wat voorbarig. Ik heb eroverheen gelezen dat de noordelijke winkels al een halfjaar dicht zijn. :X :$

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2013 12:51 ]

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Het kan erger, ik dacht dat de Harense Smid jaren geleden al failliet was gegaan :+
Maar dat waren dus waarschijnlijk alleen de vestigingen hier in/om Enschede....

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-11 23:17
Raven schreef op maandag 01 juli 2013 @ 13:19:
Het kan erger, ik dacht dat de Harense Smid jaren geleden al failliet was gegaan :+
Maar dat waren dus waarschijnlijk alleen de vestigingen hier in/om Enschede....
Vanuit Oss is dat het noorden he. ;)
Hoe zit het met de Vobis shop-ins?

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Twente valt bij mijn weten onder oosten, niet noorden (van het land) :P

Vobis? Kan mij die winkel nog wel herinneren, maar is al jaartje of 10 weg uit deze stad geloof ik :P

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Joost
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-11 15:40
Alle winkels die nog open waren, liggen in of ten zuiden van Arnhem. Dat lijkt mij aardig 'het oosten' ;) De winkels in het noorden zijn afgelopen herfst gesloten.

Ik ben helemaal geen stagiair

Verwijderd

Wat mij opvalt, is dat de curator blijkbaar al anderhalve week "in het geheim" bewindvoerder van de zaak is. Is dat niet een beetje raar?

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

De Harense Smid is de vierde elektronicawinkelketen die in korte tijd omvalt. Eind mei vroeg Free Record Shop faillissement aan, in juni gevolgd door iCentre. Ook winkelkelketen Block haalde het einde van de maand juni niet.
Free Record Shop is/was geen elektronicawinkelketen.

• Jeroen
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23-11 11:36

Jeroen

uǝʌ ǝp uɐʌ

En dan dit:
Elektronicaketen Harense Smid, die in het zuiden van het land actief is, is maandag failliet verklaard. De winkelketen, die in het zuiden van Nederland en in België actief is, had afgelopen vrijdag faillissement aangevraagd.

"I don't always test my code, but when I do, I test on production."

• Joost
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-11 15:40
en
Erkens schreef op maandag 01 juli 2013 @ 13:53:
[...]

Free Record Shop is/was geen elektronicawinkelketen.
Fixed :)

Ik ben helemaal geen stagiair

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-10 01:52

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

http://www.nu.nl/ondernemen/3515397/harense-smid-maakt-doorstart.html

Misschien goed om dit als update te vermelden of als nieuw artikel te plaatsen? ;)

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09:48

rob_erwt

What does this button do?

Never underestimate the power of stupid people in large groups

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Was It's niet failliet?

Oscar Wilde

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:18

bonzz.netninja

Niente baffi

Joost schreef op maandag 01 juli 2013 @ 13:29:
Alle winkels die nog open waren, liggen in of ten zuiden van Arnhem. Dat lijkt mij aardig 'het oosten' ;) De winkels in het noorden zijn afgelopen herfst gesloten.
Zonder een discussie te openen wat het zuiden en wat het oosten is. Voor mensen in de regio arnhem.nijmegen wonen ze volgens mij niet in het Oosten. Met het Oosten van Nederland wordt doorgaans meer twente/achterhoek en (een deel van ) Drenthe bedoeld.

Ik kom zelf uit wijchen en zie dat meer als zuiden dan als oosten. Maar dan eigenlijk vooral zuid-oosten :P Maar wij praten zoals het zuiden (remember Marc M., die kwam uit hetzelfde durp)

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

Pagina: 1