Ik heb sinds kort mijn 46TL938G aan de kabel hangen, maar het werkt nog niet helemaal vlekkeloos... Hij is net terug van de reparateur omdat hij eerst helemaal geen signaal binnen kreeg. Dat bleek te berusten op een paar verbogen pennetjes bij het inbrengen van de (Neotion) CI+-module
. Enfin, nu hij terug is werkt het meeste wel, maar nog niet helemaal. Ned 1 en 2 krijg ik niet op HD, terwijl de rest dat wel is. Ook 24Kitchen, een van de weinige dingen die ik interessant vind
werkt niet. Dat wil zeggen, ze staan niet op hun "eigen" plaats in de zenderlijst, maar op kanalen >1000. Als ik dan toch een van die kanalen selecteer gebeurt er iets vreemds. Hij geeft ± 1½ seconden beeld om daarna op zwart te gaan met "No signal". Vervolgens werkt helemaal niets meer, qua tuner dan. De enige manier om weer signaal te krijgen is alles opnieuw scannen, wat een halfuurtje duurt.
Omdat het m.i. zo vaag is heb ik het maar in een videootje gezet: http://vimeo.com/69451749
Toen ik hem terugkreeg van de reparateur zaten Ned 1 en 2 er wèl in HD op (en het werkte ook). Maar omdat 24Kitchen er niet tussen stond heb ik alles opnieuw gescand, met bovengenoemd resultaat.
Gezien de recente reparatie is het logisch dat het weer een tunerprobleem is, maar ik wil hier toch ff vragen of er meer mensen zijn die iets soortgelijks hebben meegemaakt of weten wat er aan de hand zou kunnen zijn. Als ik het zelf kan oplossen scheelt het weer gezeul met een 46" tv
.
Omdat het m.i. zo vaag is heb ik het maar in een videootje gezet: http://vimeo.com/69451749
Toen ik hem terugkreeg van de reparateur zaten Ned 1 en 2 er wèl in HD op (en het werkte ook). Maar omdat 24Kitchen er niet tussen stond heb ik alles opnieuw gescand, met bovengenoemd resultaat.
Gezien de recente reparatie is het logisch dat het weer een tunerprobleem is, maar ik wil hier toch ff vragen of er meer mensen zijn die iets soortgelijks hebben meegemaakt of weten wat er aan de hand zou kunnen zijn. Als ik het zelf kan oplossen scheelt het weer gezeul met een 46" tv