Even een iPhone 4 gekeken bij KPN, dus als ik hem "gratis" erbij wil moet ik een Basis mobiel 200 nemen, dat is 200 belminuten + 200 sms en 200mb data 3.6mb/s down voor voor 45 euro per maand 2 jaar lang, buiten de bundel wordt de snelheid naar 32kbps up en down verlaagd zonder extra kosten.
Dus even ter zijde dat ik de 1ste 6 maanden 50% korting krijg op mijn abo bij Vodafone, hier de prijs ZONDER korting:
Dus een gratis iPhone 4 8GB, 100 belminuten, onbeperkt sms en 500mb data voor 34 euro per maand, oké minder minuten maar ik bel ongeveer 20 a 30 minuten per maand (dus 100 belminuten zijn meer dan zat en biedt KPN geen meerwaarde) ik sms ongeveer 300 smsjes per maand (200sms bij KPN, dus moet ik bijbetalen voor de overige 100smsjes, bij Vodafone heb ik ONBEPERKT SMS) verder heb ik 500mb data in plaats van 200 bij KPN, net zo snel echter het is krap maar het is wel meer, oké bij KPN kan ik zorgeloos internetten en ik merk vanzelf wanneer ik er doorheen ben zonder extra kosten, bij Vodafone moet ik het wel in de gaten houden, ik doe ongeveer 3 weken met mijn 500mb en de rest doe ik thuis via wifi (ongeveer 10 a 15gb per maand).
Maar ik heb wel korting en betaal de eerste 6 maanden 17 euro per maand.
En nu T-Mobile, 90 belminuten (genoeg voor mij) 1Gb data (ruim voldoende) en ook nog eens geen extra kosten buiten de bundel maar een verlaging naar 64kbps up en down (beter dus, maar nog steeds bagger) en onbeperkt sms, zonder korting 39 euro per maand, nu met korting 34 per maand, 2 jaar lang en ook een gratis iPhone 4 8GB.
Om maar over Tele 2 te zwijgen, 38 euro per maand maar dan wel met een iPhone 5 (ook gratis...)
Trouwens, door die actie bij T-Mobile heb je nu bij T-Mobile voor welgeteld 25 cent meer per maand (dus 45.25 p/m)een iPhone 4 (iPhone 5 ook maar dan moet je 190 euro bijbetalen, niet echt een goede deal dus) met 90 belminuten, onbeperkt SMS en 5GB data, oftewel 4.8GB meer dan bij KPN voor maar 25 cent meer,
KPN, je maakt jezelf (zie onder) belachelijk.
Dus, KPN is vreselijk duur geworden.
P.S. WTF, die nokia heeft niet eens GPRS, wat voor nut heeft dit???
[
Voor 12% gewijzigd door
Mizgala28 op 04-07-2013 18:51
]