Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelw1998
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 09:56
Beste,

Ik ben aan het twijfelen tussen de Samsung Galaxy Tab 2 10.1 en de Samsung Galaxy Tab 3 10.1 en de Asus Transformer Pad TF300T en de Asus Memo Pad Smart 10?
Kan iemand mij er bij helpen?

Ik wil hem gaan gebruiken voor thuis gebruik. Ik hang nu de hele dag achter de laptop, om te gamen, twitteren, facebooken etc.
En de tablet wil ik dan ook gebruiken voor internet, social media, en games.

Het maakt mij niet zo veel uit of het tablet een toetsenbord heeft.

Groet,
Michael

[ Voor 6% gewijzigd door michaelw1998 op 01-07-2013 12:11 . Reden: Tab 3 en Memo Pad Smart 10 mogen ook. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vndk
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 04-09 07:56
De Asus heeft een quadcore processor t.o.v. de tab 2 een dualcore.
Daarnaast heeft Samsung heel veel verbouwd of toegevoegd aan Android, waar ik niet van houd. De Asus is bijna niet aangepast qua besturing.
Ik heb om bovenstaande redenen gekozen voor de Memo 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:05
Ondanks dat de Tab 2 10.1 goedkoop is zou ik deze niet aanraden. De Tab 2 is anno 2013 met z'n specificaties uit 2011 simpelweg achterhaald en niet echt geschikt om mee te gamen. De Asus Memo Pad Smart of de Transformer Pad 300T zijn een stuk beter mede dankzij de quad core Tegra 3 die toch veel sneller is dan de processor en GPU die in de Tab 2 zit. Bijkomstig voordeel van de Tegra 3 is dat er aardig wat spellen geoptimaliseerd zijn voor deze SOC, zie http://www.tegrazone.com/games.

Wat betreft de Tab 3 10.1 zou ik op dit moment toch eerder kijken naar de Note 10.1 of Note 8.0 want deze zijn qua prijs en uiterlijk praktisch gelijk aan elkaar maar de Notes hebben een snellere CPU en GPU en ook nog eens 1GB extra werkgeheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelw1998
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 09:56
Bedankt voor jullie antwoord, dan ga ik voor de Memo Pad Smart 10 :)