Ben benieuwd of er hier mensen zijn die 90 minuten CD's of CD's met nog hogere capaciteit hebben gebrand en met welke branders en brandprogs ze dat gedaan hebben.
Yep. Plextor 12x10x32x IDE, met Nero.
Greetings and felicitations, children of technology - Icon in het groot
Verwijderd
Yep, met een Plextor PX-W124TS en Nero. Nero wel ff instellen op overburn tot 89m 59s. Meer kan (nog) niet met een Plextor.
Yep, Met een LG CED-8080B uiteraard met Nero met de eerdergenoemde instellingen. (Heb die LG CED-8080B nu een jaar, was laatst 219,-@marktplaats. (Is zeker geen verkeerde burner, kan zonder firmware-upgrades tot 99:59 minuut branden, maar ik kan helaas géén CD's vinden)
20*350ZO45°
ik gebruik heeeel vaak 90 minuten en die gaan gelukkig wel ijn mijn lite-on 12x10x32x
samen met nero burning rom
samen met nero burning rom
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Ik ook LG rocks morgen ff 99 min cds halenOp dinsdag 05 juni 2001 07:06 schreef RDK_NL het volgende:
Yep, Met een LG CED-8080B uiteraard met Nero met de eerdergenoemde instellingen. (Heb die LG CED-8080B nu een jaar, was laatst 219,-@marktplaats. (Is zeker geen verkeerde burner, kan zonder firmware-upgrades tot 99:59 minuut branden, maar ik kan helaas géén CD's vinden)
Turn it off and on again.
'k heb 1 90min cd gehad.. die mislukte op m'n HP 8x4x32x brander... kan toeval geweest zijn... (hij hield op bij iets van 50%)
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
Verwijderd
Same here.Op dinsdag 05 juni 2001 05:00 schreef VlasBaard het volgende:
Yep. Plextor 12x10x32x IDE, met Nero.
Verwijderd
Welke firmware gebruiken jullie van de plextor 32-12-10TA
Ik heb nero op overburn gezet en gebruik platinum 90min cd's. Volgens nero heeft de cd te weinig capaciteit
Ik heb nero op overburn gezet en gebruik platinum 90min cd's. Volgens nero heeft de cd te weinig capaciteit
Op m'n Waitec T-Rex 16X10X40X SCSI doen ze het ook met Nero...
CD-R's zowel 90 als 99 minuten kan je kopen bij www.opussupplies.nl
CD-R's zowel 90 als 99 minuten kan je kopen bij www.opussupplies.nl
webOS all the way!
dan doe je met Nero iets niet goed. Je moet een 'disk at once' branden en niet de wizard of multisession gebruiken. Verder bij de maximum tijd onder preferences 95 minuten of zo opgeven. Daarna proberen tot hoever je schijfjes willenOp maandag 11 juni 2001 14:00 schreef Atlantis het volgende:
Welke firmware gebruiken jullie van de plextor 32-12-10TA
Laatst een review bij tom. Die lg's zijn echt het beste om 99 min cd vol te schrijven
Verwijderd
Heb er op ééntje iets meer als 94 minuten gekregen.
Mijn Plex 16x kan tot 94:59 volgens de site van feurio.
Met Nero natuurlijk!
De cd-r's heb ik bij de plaatselijke computerzaak gehaald, ze zijn van Parrot, 870MB (ik had er nog nooit van gehoord).
Wel duur trouwens 37,95 per 10.
Mijn Plex 16x kan tot 94:59 volgens de site van feurio.
Met Nero natuurlijk!
De cd-r's heb ik bij de plaatselijke computerzaak gehaald, ze zijn van Parrot, 870MB (ik had er nog nooit van gehoord).
Wel duur trouwens 37,95 per 10.
Heb met mijn Sony CRX140 geprobeerd om 80 minuten op zo'n ding te krijgen, dan dat wilde die wel branden.
Alleen flink onleesbaar daarna
Ik vind het sowiso rotdingen die cd's... mij het minste stofje geeft je CD-ROm speler al leeserrors
Alleen flink onleesbaar daarna
Ik vind het sowiso rotdingen die cd's... mij het minste stofje geeft je CD-ROm speler al leeserrors
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Verwijderd
Welke Nero gebruiken jullie want met 5.5.4.0 en mijn Liteon 121032 lukt het niet meer,terwijl het me vroeger wel lukte.
Ik kan hier ook 90 minuten fikken op m'n Waitec T-Rex 16x10x40x SCSI
99 nog niet geprobeerd....
webOS all the way!
Pagina: 1