Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Home cinema set

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Opzoek naar een leuk setje speakers met een bijpassende receiver.

Als speaker heb ik de Klipsch F1 op het oog en receiver heb ik geen idee welke.

Iemand een goed idee ?

Verwijderd

Mischien helpt het als je budget neer zet voor wat je maximaal aan wil uitgeven ?

En wat je verwacht van je speakers en receiver ?

En gaat om 100% films 0% muziek off 50 50 etc want dat kan nogal verschil uitmaken.

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:09
Als je snel bent, er staat nog 3 minuten een redelijke aanbieding op iBood; Onkyo TX-NR525 receiver + 6-delige SKS-HT528 speakerset

Verwijderd

Topicstarter
50/50 muziek/film en budget rond de 700.

zou graag bluetooth op me receiver willen hebben maar zijn er niet veel op de markt. niet te veel speaker 2.0 of 2.1.

Verwijderd

Topicstarter
en ik was net te laat voor dat aanbod :(

Verwijderd

700€ voor speakers + receiver ?

Dacht btw dat je voor 5.1 wou gaan gezien topic titel.

Verwijderd

Topicstarter
Nee sorry wist niet dat home cinema 5.1 betekende. Ik heb het liefst een 2.1 set Dat gedoe met al die bedrading voor die achter speakers heb ik geen zin in.

en ja 700 speakers incl receiver. de Jamo 606 speakers schijnen ook goed te zijn.

Verwijderd

ik heb ze zelf zijn iets beter kwa films maar ook heel er goed met muziek.

Denk dat je hoger budget moet instellen op z'n minst 1000€ en dan voor jamo s606 hcs3 set gaan.

receiver weet ff niet.
subwoofer ik zou hier mee wachten en fatsoenlijk bedrag tussen de 500 en 800€ op sparen op z'n minst subwoofer zou niet op besparen.

Receiver zou je dan Onkyo TX-NR717 kunnen nemen.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2013 01:12 ]

Verwijderd

Topicstarter
Super bedankt voor de reacties. Het wordt hoogswaarschijnlijk de jamo s606 hcs3 set met die onkyo TX-NR717.

Worden hierbij ook kabels geleverd ? of moet deze zelf worden gekocht ?

• 107mb
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 01 juli 2013 @ 01:04:
Dat gedoe met al die bedrading voor die achter speakers heb ik geen zin in.
dat snap ik dus nooit. Een keer de kabels netjes wegwerken, en je hebt er nooit meer omkijken naar. Hoeze al dat gedoe?

Verwijderd

Topicstarter
Ja das waar woonkamer toch niet al te groot dus. wordt eerst een 5.0 setje met een receiver later als ik wat geld te besteden heb een subwoofer erbij.

• Thecola
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07:12
Ik zou toch wel even eerst gaan luisteren voordat je klakkeloos iets koopt omdat iemand anders het goed vindt klinken........

toettoett

Verwijderd

Topicstarter
Ja gaan eerst even luisteren naar de speaker geen zorgen :) Maar hoor alleen maar goede reviews over deze speakers.

Verwijderd

Topicstarter
Jamo S 606 HCS 5 is hetzelfde als de hcs3 alleen met een subwoofer erbij ?

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 01 juli 2013 @ 13:56:
Jamo S 606 HCS 5 is hetzelfde als de hcs3 alleen met een subwoofer erbij ?
De jamo hcs 3 en 5 zijn het zelfde op de subwoofer na.
ik heb zelf de jamo hcs 3 gehad en vond het wel een leuke set.
Ik zou eventueel ook eens kijken naar de boston acoustics a 25 met bij passende center of de dali zensor 1 met center. Hier lees ik ook veel goede dingen over.
Of wil je perse vloerstandaards.

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

> CEA aangezien het om een aankoopadvies gaat.

Ik zal het topic open laten omdat het nu al wat te lang loopt om te sluiten, maar ik moet bekennen dat ik de inzet maar karig vind. Het is voor ons fijner als we de informatie gewoon krijgen en niet uit je hoeven te trekken. Iets als budget lijkt mij een redelijk handig punt om te vermelden. Gelieve daar in het vervolg rekening mee te houden.

Verder kan ik alleen maar beamen wat er verder wordt gezegd: ga luisteren. Genoeg mensen die weg lopen met Jamo, maar ook genoeg die het drie keer niets vinden. Ikzelf val in de laatste groep. Persoonlijk zou ik als je flinke speakers wilt hebben staan eerder naar die Klipsch kijken. Die kwamen op mijn minder rommelig over dan de Jamo. En nee, dat had niets met de aangesloten versterker te maken het was gewoon de speaker die ondermaats presteerde. De A25 is inderdaad ook een leuke speaker, heb ze een flinke tijd als rear gebruikt maar ze gaan nu - met wat passen en meten - naar de slaapkamer verhuizen.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1