Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramvlieg
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11-02 17:29
Hallo,

Na het overlijden van mijn trouwe maar trage Samsung galaxy Spica heb ik de oude Nokia E75 van mijn vader gekregen. Gevolg is nu dat ik dus helemaal verslaafd ben aan mijn fysieke toetsenbordje <3

Maar Symbian is niet echt een lekker OS, en ook het scherm is bijzonder klein.
Mijn vraag is dus, zijn er goede Android(of eventueel WP8/7.5) met een toetsenbordje? Het liefst een uitschuiver, zodat je wel nog een groot scherm is.

Importeren uit de US of China is in principe geen probleem :)

Alvast dank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Welke modellen heb je zelf al gevonden? (google etc.)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-06 09:17
http://tweakers.net/categ...bU6SoZGhuaoqowh0kZA6dpaAA

Alle telefoons met een fysiek qwerty of numeriek toetsenbord en windows mobile, android of blackberry os. Vink zelf maar uit wat je niet wilt.

Deze is al een paar jaartjes oud, maar wel goed. Vriend van me heeft hem al 3 jaar ofzo.
pricewatch: HTC Desire Z Grijs

En anders kom je toch uit bij Blackberry:
pricewatch: BlackBerry Q10 Zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramvlieg
een oude HTC(een desire?) voor de rest allemaal telefoons die in Amerika uitkomen met simlock en dan niet in NL werken, eventueel de Motorola Droid 4 world phone versie, maar iets meer keuze zou fijn zijn.. BB10 is trouwens nog geen optie

edit: bedankt voor de snelle reacties :)

[ Voor 8% gewijzigd door Bramvlieg op 30-06-2013 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Qwerty Androids. Daar staat alles wel in aangaande Android, en anders wordt het een Blackberry. Die laatste hebben veel betere toetsenbordjes.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Kort en simpel gezegd: hier in Nederland ga je geen moderne, niet BB, smartphone vinden met een toetsenbordje.

In China wel, dus daar moet je idd je heil zoeken.

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramvlieg
de site voor chinese telefoons waar ik ben geweest hadden zijn alleen telefoons met van die 5'' schermen.. of klonen, wat voor site zou jij mij aanraden dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karimmm
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 28-06 07:42
Dell Venue pro? Is wel een windows 7(.5) phone. Moet je wel tweedehands zoeken denk ik, ik heb geen flauw idee waar je dat kan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:35

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik verplaats dit topic naar Mobile Aankoopadviesforum omdat het een aankoopvraag betreft :)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramvlieg
Oh, sorry, had ik even niet goed gekeken
@ karimmm, jah die bedoelde ik, ga eens even kijken hoe het met die zit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 409628

ik heb dezelfde dilemma, ik zoek ook druk naar een vervanger van in mijn geval de nokia e6....als ik rond kijk word ik aardig enthousiast over de e7, maar deze is al goed 2 jaar oud.

Het enigste wat ik nu kan vinden is de blackberry Q10, maar ik houd niet blackberries, alle apps kosten geld en collega's van me lopen regelmatig tegen problemen aan met documenten die ik met mijn nokia nog nooit heb gehad. Er zijn ook nog wel meer 'nieuwe' modellen, maar niet met zulke 'high-end' modellen zoals de e7 toen de tijd was...

ik zal eens kijken naar die dell venue pro, maar als er nog meer mensen suggesties hebben zijn ze welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
De Dell Venue Pro is ook een "oud" model en hoewel het een mooi toestel is, ben je dan toch beter af met een E7, wanneer je nog ergens een nieuwe, of vrijwel nieuwe kunt vinden.
Want hoewel Windows Phone moderner is dan Symbian, heeft de Dell natuurlijk nog WP7, je kunt hem updaten naar WP7.8 en daar blijft 't dan bij, wat updates betreft.
Pagina: 1