Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Youtube stuurt dubbele mails

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg elke keer dat iemand waarop ik geabonneerd ben een video upload een mail toegestuurd van Youtube naar mijn gmail account. Het probleem is dat ze sinds een week of twee dubbele mails sturen. Eerst was het onderwerp in het Nederlands en nu krijg ik dezelfde mail maar dan met het onderwerp in het Engels. Ik heb al een aantal keer in de settings zitten kijken maar ik kom er niet uit. Ik heb niet aan de instellingen gerommeld de laatste tijd en zowel mijn youtube instellingen als mijn gmail instellingen staan in het Nederlands. Weet iemand hoe ik geen dubbele mails meer ontvang?

Zo ziet het er dan uit:
Afbeeldingslocatie: http://s7.postimg.org/8izbq8xqz/Youtube_zucht.png

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:56
Is er geen unsubscribe onderaan de mail?

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Heb je een gmail adres met een punt er in, en/of een oud-type youtube account dat je later aan je gmail account gekoppeld hebt?

• Whatson
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Een manier is om een filter aan te maken die elk bericht weggooit met in het onderwerp: "just uploaded a video"

Verwijderd

Topicstarter
@Fire69
Onderaan de mails staan:
You were sent this email because you chose to receive updates about new videos uploaded by skysurfer007. If you don't want these updates anymore, you can change your preferences by visiting the subscription manager.

Je ontvangt deze e-mail omdat je updates wilt ontvangen over nieuwe video's die worden geüpload door skysurfer007. Als je deze updates niet meer wilt ontvangen, kun je je voorkeuren wijzigen via Abonnementsbeheer.

In dat overzicht staan ze maar 1 keer.

@johnkeates
Mijn gmail account heb ik al heel lang. Sinds 2003 of 2004 denk ik en deze is in dit formaat: "xxx.xx.xxxxxx@gmail.com". Volgens mij had ik in 2006 mijn youtube username gekozen. Over koppelen weet ik niets (meer) maar ik kom vaak op youtube als dat gebeurt is dan ik dat alweer even geleden.

@Whatson
Dat zou kunnen maar ik stik al van de filters. Ik heb dit deze keer graag goed opgelost. Filters is nu even last resort voor mij.

Verwijderd

Topicstarter
Wat ik trouwens ook heb is dat youtube mij elke keer weer vraagt wat ik als gebruikersnaam wil gebruiken. Mijn huidige username of mijn emailadres. Echt elke keer weer dat ik op youtube kom en elke keer moet ik maar weer kiezen. Dat is vandaag ook al 2 keer gebeurt.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2013 22:19 ]

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

offtopic:
Dat doet Google om mensen te laten omschakelen naar hun Google ID ipv hun bestaande Youtube nick.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:05

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Voor de mails, even noteren op wie je geabonneerd bent, alles verwijderen, dagje wachten, of twee, en dan weer een voor een aanmelden.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Verwijderd

Topicstarter
Gedaan. Alles is sinds 1 juli afgemeld en nog steeds maar nu krijg ik ze 1 keer binnen. Hoe kom ik hier vanaf???

Verwijderd

Topicstarter
Niemand? Ik ben nog steeds overal voor afgemeld maar ik krijg nog steeds mails van youtube...
Pagina: 1