Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:07
Hoi

Voor iets wara we mee bezig zijn als vriendengroep zoek ik een chat-prograama dat aan bepaalde eisen voldoet.

We zijn met 8, willen alle 8 hetzelfde programma gebruiken maar moeten ook allemaal onder dezelfde naam zijn ingelogd op de eigen telefoon. Dus allemaal met bijv. Pietje als naam. We kletsen nl. niet onderling, maar willen naar de buitenwereld als 1 iemand te zien zijn.
Zodat als iemand een chat naar Pietje verzend, we dit allemaal te zien krijgen en er 1 iemand antwoord kan geven.

Oja, het moet niet gebonden zijn aan een telefoonnummer.

Ik heb KIK gevonden, maar heeft dit ; Kik only supports a one-device-per-account model.
En ik heb dus multi device per account nodig.

Oja, en dan moet het ook nog draaien op iOS, Android en BB.
En dan ook nog een programma dat we normaal niet gebruiken, anders moeten we eerst uitloggen uit bijv. Google om onder een nieuw account in te loggen.

Iedereen moet tegelijkertijd ingelogd kunnen zijn.

Iemand ervaring?

[ Voor 25% gewijzigd door maartend op 01-07-2013 10:13 ]

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-11 11:58
Vraag me af of zoiets bestaat. Dacht zelf aan MSN, maar die meldt zichzelf af als op een andere locatie wordt aangemeld.

• maartend
agoNITE schreef op zondag 30 juni 2013 @ 22:07:
Vraag me af of zoiets bestaat. Dacht zelf aan MSN, maar die meldt zichzelf af als op een andere locatie wordt aangemeld.
Klopt. KIK ook en meer van dat spul.

Oja, en dan moet het ook nog draaien op iOS, Android en BB. Had ik dat al gezegd?

• agoNITE
maartend schreef op zondag 30 juni 2013 @ 22:07:
[...]

Klopt. KIK ook en meer van dat spul.

Oja, en dan moet het ook nog draaien op iOS, Android en BB. Had ik dat al gezegd?
Weet ik niet, lees je topicstart eens door zou ik zeggen, staat 1 post hierboven :p

Maar vraag me af of dit wel mogelijk is. Kom wel een discussie tegen uit 2011 over Tango dat men die functie graag zou willen zien, geen idee of die er ooit gekomen is.

Waarom zou je trouwens met meerdere personen als 1 persoon willen chatten naar andere mensen toe?

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:33

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik heb even de topictitel leesbaar nederlands gemaakt, dan weet iedereen nu wat je zoekt :)

Kan dit niet met Google Talk /hangout? Als je allemaal inlogt met het zelfde Google account, dan kom je al wel een heel eind denk ik. Ik kan bijvoorbeeld ingelogt zijn met mijn telefoon, tablet, laptop en pc onder hetzelfde account. Ik weet niet of er een maximum aantal toestellen kunnen worden ingelogt per account.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Skype ..

Iperf

• Dysmael
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-08-2019
agoNITE schreef op zondag 30 juni 2013 @ 22:07:
Als je met 'MSN' Live Messenger bedoeld: Daarvan blijft de client gewoon aangemeld op meerdere locaties. Voor Skype geldt volgens mij hetzelfde. Dat kan dus prima voor dit doeleinde worden gebruikt.

• agoNITE
janvanduschoten schreef op zondag 30 juni 2013 @ 23:41:
Ik heb even de topictitel leesbaar nederlands gemaakt, dan weet iedereen nu wat je zoekt :)

Kan dit niet met Google Talk /hangout? Als je allemaal inlogt met het zelfde Google account, dan kom je al wel een heel eind denk ik. Ik kan bijvoorbeeld ingelogt zijn met mijn telefoon, tablet, laptop en pc onder hetzelfde account. Ik weet niet of er een maximum aantal toestellen kunnen worden ingelogt per account.
Niet eens aan gedacht. Je gebruikt dan wel allemaal 1 Google account, kan lastig zijn als je de hele tijd tussen accounts moet wisselen omdat je bv. op je eigen account bent aangemeld.
RolfLobker schreef op maandag 01 juli 2013 @ 02:55:
[...]

Als je met 'MSN' Live Messenger bedoeld: Daarvan blijft de client gewoon aangemeld op meerdere locaties. Voor Skype geldt volgens mij hetzelfde. Dat kan dus prima voor dit doeleinde worden gebruikt.
Oh ok, lijkt me dan handiger dan Hangouts. Bij Hangouts heb je trouwens ook meteen alle contacten van je eigen en je gedeelde account door elkaar.

[ Voor 24% gewijzigd door agoNITE op 01-07-2013 06:55 ]

• Farg0
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-11 15:05
Trillian in combinatie met 1 van de veel instelbare accounts. Gebruik ik zelf om aangemeld te zijn op 5 verschillende plaatsen met op elke plaats alle gespreksinfo beschikbaar te hebben.

Trillian is available on Windows, Mac, iPhone, iPad, Android, BlackBerry, and directly in your web browser.

• maartend
Bedankt voor de info en het aanpassen voro de titel.

De opmerkingen geven weer meer info en bedenkingen voor mij.

Google/FB/twitter zal allemaal niet gaan. Omdat dat al gebruikt wordt door mensen van ons moeten we daar eerst bij uitloggen van ons persoonlijke account en opnieuw inloggen onder Pietje.
Van MSN en Skype las ik dus dat je daar bij onloggen op het ene device er bij het andere device wordt uitgekieperd. Ook al niet de bedoeling. Moet allemaal tegelijkertijd ingelogd kunnen zijn.

Trilllian had ik ook al eens aan gedacht, ken ik nog van vroeger. Daarom afgeschreven Mogelijk nog eens naar kijken.

• Dysmael
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-08-2019
maartend schreef op maandag 01 juli 2013 @ 10:12:
Bedankt voor de info en het aanpassen voro de titel.

Van MSN en Skype las ik dus dat je daar bij onloggen op het ene device er bij het andere device wordt uitgekieperd. Ook al niet de bedoeling. Moet allemaal tegelijkertijd ingelogd kunnen zijn.
Bij Live Messenger (wat jij onterecht MSN noemt) wordt je niet afgemeld als je elders aanmeld. Of dat bij Skype ook het geval is weet ik niet. Dat kan je zelf snel genoeg uitzoeken volgens mij.

• maartend
RolfLobker schreef op maandag 01 juli 2013 @ 17:25:
[...]

Bij Live Messenger (wat jij onterecht MSN noemt) wordt je niet afgemeld als je elders aanmeld. Of dat bij Skype ook het geval is weet ik niet. Dat kan je zelf snel genoeg uitzoeken volgens mij.
Aha, dan gooi ik die 2 door elkaar.
Thnx

Aha, live messenger is iets anders dan outlook. Als ik google op live messenger kwam ik bij outlook terecht.
Nu nog eens opzoeken of dat ook vaar android en iOS en BB bestaat.

edit ; dit lijkt al wat te worden. Maar Trillian lijkt ook te zijn wat ik zoek. Maar eens gaan spelen met die 2.

[ Voor 28% gewijzigd door maartend op 01-07-2013 17:35 ]

• evilution
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online

evilution

Vreselijk bijdehand

,

[ Voor 100% gewijzigd door evilution op 26-09-2014 11:15 ]

|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|

• maartend
evilution schreef op maandag 01 juli 2013 @ 17:34:
Met Skype kun je op meerdere devices zijn ingelogd.
Okay, dat is dus ook niet meer enkel een videochat programma.
Ziet er verder idd wel erg goed uit.

[ Voor 7% gewijzigd door maartend op 01-07-2013 17:50 ]

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

agoNITE schreef op maandag 01 juli 2013 @ 06:53:
[...]

Niet eens aan gedacht. Je gebruikt dan wel allemaal 1 Google account, kan lastig zijn als je de hele tijd tussen accounts moet wisselen omdat je bv. op je eigen account bent aangemeld.

[...]

Oh ok, lijkt me dan handiger dan Hangouts. Bij Hangouts heb je trouwens ook meteen alle contacten van je eigen en je gedeelde account door elkaar.
Je kan gewoon op meerdere accounts tegelijk inloggen en eenvoudig switchen in google ....

Iperf

Pagina: 1