Toon posts:

Soundbar Samsung HW-F750 of Yamaha YSP-2200

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 10:42

RMB

Nee, geen right mouse button!

Topicstarter
Beste Tweakers,

De laatste tijd kijk ik veel films via mn HTPC, bovendien game ik regelmatig op de TV via consoles.
Helaas is het 5.1 idee gesneuveld doordat het een rommel geeft door teveel speakers, een soundbar lijkt dus perfect.

Na een beetje zoeken is mijn oog gevallen op de volgende soundbars:

Yamaha YSP-2200
Samsung HW-F750

Welke van deze 2 geeft de betere geluidskwaliteit?

Mijn voorkeur gaat in 1e instantie uit naar de Samsung, deze heeft een draadloze subwoofer en is een stukje goedkoper.

Wat ik mij vooral afvraag is welke van de 2 een vollere bas heeft. Het lijkt erop dat de Samsung hier het voordeel in neemt.

[Voor 8% gewijzigd door RMB op 30-06-2013 18:52]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 107mb
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 17:40
om de keuze moeilijker te maken:

http://www.teufelaudio.nl...cinebar-21-set-p8185.html

of een van zijn grotere broers!

[Voor 32% gewijzigd door 107mb op 02-07-2013 12:50]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 10:42

RMB

Nee, geen right mouse button!

Topicstarter
Die Teufel vind ik niet zo mooi, iets minder gestroomlijnd dan de Yamaha en Samsung.
Ik heb de Samsung kunnen vinden voor €529,- bij topdeal, ik beluisterde hem in de Media Markt en overal lees ik dat de bas van de YSP 2200 niet uitblinkt (ik heb een wat ruimere woonkamer).
Daardoor zou ik voor de YSP 3300 gaan, maar die is dus dubbel zo duur als de Samsung waardoor ik voor deze gekozen heb.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee