welke lcd tv kan ik het beste kopen voor gamen op ps3

Pagina: 1
Acties:
  • 1.256 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hasselt
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 12-04-2023
hallo beste .

ik zoek een tv die geschikt is voor het spelen van games op de console zoals playstation 3.

ik heb wel het een en andere gevonden op het internet , maar kan niet echt tot een besluit komen .

bij deze vraag ik jullie hulp even in en kijken of er nog wat andere tvs zijn die nog beter bij mij passen voor het spelen van games op de playstation3.

wat ik wil is -

1:tv met game modus

2:minimaal 32inch

3:hdmi aansluiting

4:kwa frames en die dingen moeten snel genoeg zijn zodat ik geen stotter krijg of andere rare strepen tijdens gamen .

5:budget 500 euro

graag een lcd scherm , want plasma en die andere soorten zijn niet helemaal geschikt voor het gamen heb ik gelezen .

ben erg benieuwd wat jullie aanraden .

mvg .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 224360

Nu ga je de plasma police achter je aankrijgen! (Al neig ik door die mensen ook naar een plasma voor mijn volgende tv, eerst in real life maar eens aanschouwen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hasselt
er staat ook (heb ik gelezen) , maar of dat zo is weet ik niet , de een zegt dit de ander dat .

maar graag ontopic blijven .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11:53
Kwa frames maakt het niet uit, dat merk je niet. Alle TV's zijn sowieso 50/60Hz. De meeste spellen op PS3 worden op 60 of zelfs 30FPS afgespeeld. Hoger niet.
Kijk naar een TV met 100Hz dan zit je altijd goed en Full HD. Alle TV's hebben tegenwoordig HDMI.
Ook hebben de meeste TV's een game modus, daardoor wordt de kleur en het geluid bij gesteld. Zoek er een paar op bij een vergelijkssite en post dan wat je gevonden hebt. Misschien kan je dan verder geholpen worden.

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hasselt
ja ik ben druk bezig met zoeken maar op tweakers staat nergens dat er game modus op zit beetje vaag .

zodra ik wat gevonden heb zal ik het posten .

de hoeveelheid MS maakt niet uit zeg je of wel ?

[ Voor 14% gewijzigd door hasselt op 30-06-2013 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hasselt
deze is 100hz met game mode en full hd en edge lite

pricewatch: Samsung UE40ES5500 Zwart

nummer 2

pricewatch: Philips 42PFL4007H Zwart

kan zo verder 123 niet wat geschikter vinden voor de zelfde prijs .

[ Voor 22% gewijzigd door hasselt op 30-06-2013 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-dgrt
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 06-12-2024
"graag een lcd scherm , want plasma en die andere soorten zijn niet helemaal geschikt voor het gamen heb ik gelezen ."

Hier de plasma police:

Allereerst zijn er maar twee soorten schermen op dit moment: plasma en lcd (al dan niet met led verlichting )

Dan ten tweede, alleen plasma schermen zijn snel genoeg om 1080 lines motion resolution weer te geven. LCD komt tot ongeveer 300 lines zonder zware technische hulpmiddelen.

De schermen die je op de lijst hebt staan zijn 50 hz panels met zeer trage hardware. Dus veel rare strepen en trage bewegingen op je scherm. Lees je in op bv input lag, snelheid van de pixels.

Voor gamen is een plasma scherm nog altijd te prefereren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Plasma, of nog leuker, CRT, is inderdaad beter voor gamen. Goede plasma's zijn zeldzaam voor die prijs, en een CRT-TV is niet fullHD, en vreselijk groot.

LG en Sony hebben trouwens wel plasma's voor die prijs, maar ik weet niet zeker hoe goed die zijn, omdat Panasonic altijd geroemd wordt om zijn kwaliteit.

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hasselt
ja ok allemaal bedankt .

mijn budget is gewoon 500 euro , er zullen toch echt wel schermen zijn voor 500 euro die aan mijn eisen voldoen ?

en wat is er mis met led dan , dus als ik het goed begrijp een 100hz scherm is in het echt 50 hz en 200hz is 100 hz ?

ja ik kan me wel inlezen , maar begrijpen zal ik het nooit .

met plasma heb je gewoon de iritatie dat je zonlicht in je scherm heb dat weerkaatst en je geen bal ziet , en het zijn stroom vreters , dat is wat ik weet .

ik zeg niet dat het slechte dingen zijn , maar mijn budget is niet geschikt voor plasma , dus graag jullie hulp welke led full hd scherm wel geschikt is voor mij .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hasselt
hbe toevallig kontakt met iemand die dit heeft staan , dat is me enige optie voor een plasma en anders moet ik verder kijken voor een led pricewatch: Panasonic Viera TX-P50G10E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artificial_sun
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-06 22:46

artificial_sun

Mazda Rx7

Het probleem zit hem niet in 50/60/100Hz maar de input-lag is een probleem. Mijn 37 inch Sony bravia is in de normale mode niet te gebruiken voor gamen. Ik merkte de lag super goed bij oude games, dan is die gaming mode echt een must.

De gaming mode schakelt de Bravia engine uit waardoor de lag sterk verminderd.

Stadia was beter....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hasselt
hoi

dus als ik het goed begrijp moet ik dus een tv hebben met game mode (wilde ik zoweizo al)
maar dat heeft een lcd scherm ook vaak zon modus .

contrast ratio zo hoog mogelijk dus dynamish
game mode
100hz is beter dan 50 , alhoewel hij in game mode terug schakelt naar 50/60 hz right ?

ik weet nu effe niet meer waar ik naar moet kijken .

geef mij dan is een link wat jullie denken dat een goede tv is voor dit geld , ik vind 500 euros in deze tijd knap veel geld , het liefst geef ik maar 100 euro uit aan een tv .

ik ben geen hardcore gamer en hoeft niet allemaal super strak tezijn , als ik maar geen rare fratsen tijdens gamen krijg zoals die rare strepen die het beeld vervormen .

en hoe voorkom ik die input lag dan , want dat stukje snap ik niet helemaal .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Nu online

RnB

Wel even opletten dat die 100Hz schermen ook echt 100Hz schermen zijn en niet 50Hz geconverteerd naar 100Hz dmv trucjes.

Als je echt een tv wilt kopen die puur voor gamen wordt gebruikt, ga je het niet redden met een budget van €500,- (correct me if I'm wrong). Heel veel 100Hz schermen van deze prijsklasse zijn geen echte 100Hz schermen, waardoor je alsnog rare vegen tijdens bewegingen ziet.
Dit zul je zelf even moeten ondervinden of je het vervelend vind of niet. Ga bijvoorbeeld even langs een Mediamarkt, Saturn, BCC en kijk naar de verschillen van de 50Hz en 100Hz of hoger tv's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:07

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Dit valt onder aankoopadvies: ik verplaats je even naar CEA, succes! :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hasselt
ja dat bedoel ik dus , 100hz is in feite dus 50 hz , want veel fabrikanten verkopen het als 100 hz maar in werkelijkheid zijn het dus minder hz .

maar hoe kan je dit zien en hoe weet je zeker of het echt 100hz is ?

een hele tijd geleden had ik ooit een samsung 32 inch , daar speelde ik battlefield 3 op en totaal geen problemen , maar speel ik dan een race game erop dan krijg je beeld vervorming .

weet alleen de specs niet meer van die tv toen die tijd .

maar goed ik ga even verder kijken want denk niet dat ik er uit kom op deze manier .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Nu online

RnB

Je bent het veiligst als je eentje van 200Hz koopt, want die zijn meestal 100Hz, maar met trucjes dus 200Hz. I know, heel krom..
Maar het zal vast ook wel ergens in de spec sheets staan of het een echte of een artificiële 100Hz scherm is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hasselt
RnB schreef op maandag 01 juli 2013 @ 11:29:
Je bent het veiligst als je eentje van 200Hz koopt, want die zijn meestal 100Hz, maar met trucjes dus 200Hz. I know, heel krom..
Maar het zal vast ook wel ergens in de spec sheets staan of het een echte of een artificiële 100Hz scherm is.
klopt , maar wat als het een echte 200hz is dan is dat geen probleem ?

en wat vinden jullie van dit .

goedkopere plasma kon ik niet vinden mis dat jullie dat wel kunnen maar ik niet .

pricewatch: Panasonic Viera TX-P42S30

pricewatch: LG 50PA6500

[ Voor 7% gewijzigd door hasselt op 01-07-2013 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimens
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-01-2024
hasselt schreef op zondag 30 juni 2013 @ 18:16:
kwa frames en die dingen moeten snel genoeg zijn zodat ik geen stotter krijg of andere rare strepen tijdens gamen
Het aantal Frames wordt bepaald door je console. Bij een PlayStation 3 zal dit in de meeste gevallen 30 FPS zijn en bij een aantal games 60 FPS.
graag een lcd scherm , want plasma en die andere soorten zijn niet helemaal geschikt voor het gamen heb ik gelezen .
Plasma is juist geschikt voor gamen. Dit wordt altijd gesuggereerd doordat de Head-up display (HUD) stilstaat in een game en dit kan zorgen voor inbranden. Daar hebben ze gelijk in en dit kan ook. Maar dan ben je wel een zeer intensieve gamer.
PM_Petrol schreef op zondag 30 juni 2013 @ 19:26:
Kijk naar een TV met 100Hz dan zit je altijd goed en Full HD. Alle TV's hebben tegenwoordig HDMI.
100Hz en Full HD, daar heb je bij gamen vrij weinig tot niets aan. 100Hz wordt niet eens gebruikt bij games waardoor je bewegingsresolutie alsnog laag is en de meeste games zijn niet eens Full HD of zijn geüpscaled wat de PS3 ook nog eens heel matig doet. Een televisie van €500,- zal dit tevens ook niet veel beter doen.
hasselt schreef op maandag 01 juli 2013 @ 08:54:
en wat is er mis met led dan , dus als ik het goed begrijp een 100hz scherm is in het echt 50 hz en 200hz is 100 hz ?

ja ik kan me wel inlezen , maar begrijpen zal ik het nooit .
Vast wel nadat je DIT hebt gelezen. Zelfs mijn moeder kan dat nog begrijpen.
met plasma heb je gewoon de iritatie dat je zonlicht in je scherm heb dat weerkaatst en je geen bal ziet , en het zijn stroom vreters , dat is wat ik weet .
Weerkaatsing van licht gebeurt op elke televisie en tegenwoordig zijn vrijwel alle LCD televisies ook weer glossy waardoor het verschil met plasma weer nihil wordt.

Qua stroomverbruik valt het trouwens heel erg mee. Dat was 10 jaar geleden enorm, nu verbruikt een plasma televisie minder dan een LCD televisie van 3 jaar oud in hetzelfde formaat.
RnB schreef op maandag 01 juli 2013 @ 11:29:
Vandaag de dag zijn er ook televisies met "400Hz" die 50Hz zijn. Zegt dus niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hasselt
ik heb nog wat rond geneust en ben deze 5 tegen gekomen en ga er 1 van deze 5 halen .

pricewatch: LG 37LM611S Zwart
http://www.redcoon.nl/B37...-42LM615S_LED-TVs#databox
http://www.redcoon.nl/B44...L4208H-12_LED-TVs#databox
http://www.redcoon.nl/B44...L4208H-12_LED-TVs#databox
http://www.plasma-discoun...28/philips-42pfl4007.html

welke zouden jullie doen icm de playstation 3 , en over een jaar de playstation 4 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 06-06 16:55
Je focussen op hertzen of een gamingmode zou ik niet doen. Je zit aan de onderkant van de tv markt en in die prijsrange zou ik nooit maar dan ook nooit een lcd kopen. De kwaliteit van een overjarig Panasonic plasma model is zoveel hoger dan lcd's uit die prijsklasse. Met wat geluk vind je nog ergens een Panasonic st30 voor dat geld en je zal elke dag weer genieten van de goede kleurweergave. Daarnaast kan ik me nog vaag herinneren dat de st30 een voor plasma zeer lage inputlag heeft.

Focus aub niet op specificaties dat is net zoiets als focussen op megapixels bij camera's. Ze zeggen gewoon vrij weinig over de daadwerkelijke prestaties.

Oh en wat het stroomverbruik betreft, bij zeer zwaar gebruik zal het misschien tientjes per jaar schelen. Het opgegeven maximumverbruik is alleen bij volledig wit beeld. Deze tientjes wegen niet op tegen de honderden euro's die je goedkoper uit bent vergeleken met een lcd van dezelfde kwaliteit. Lees anders even het Panasonic plasma topic even door hier op got.

Succes met je keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Een te hoge input lag is "killing" met een spellletje

maar tot nu toe heeft elke lcdtv die ik in mijn handen had wel een game/pc/direct mode

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hasselt
nou zet maar is wat links neer wat jullie zouden kopen voor 500 euro ben benieuwd dan ??

een contrast ratio van 500000 is toch snel genoeg en 200hz .

op elke forum praten ze weer anders dan moet je wel op letten naar de hz en dan weer niet , ik zie door de bomen het bos niet meer .

graag zie ik wat links naar tv's dan kan ik kijken welke verschil ik met jullie heb en wat ik over het hoofd zie .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hasselt
Malt007 schreef op maandag 01 juli 2013 @ 21:13:
Je focussen op hertzen of een gamingmode zou ik niet doen. Je zit aan de onderkant van de tv markt en in die prijsrange zou ik nooit maar dan ook nooit een lcd kopen. De kwaliteit van een overjarig Panasonic plasma model is zoveel hoger dan lcd's uit die prijsklasse. Met wat geluk vind je nog ergens een Panasonic st30 voor dat geld en je zal elke dag weer genieten van de goede kleurweergave. Daarnaast kan ik me nog vaag herinneren dat de st30 een voor plasma zeer lage inputlag heeft.

Focus aub niet op specificaties dat is net zoiets als focussen op megapixels bij camera's. Ze zeggen gewoon vrij weinig over de daadwerkelijke prestaties.

Oh en wat het stroomverbruik betreft, bij zeer zwaar gebruik zal het misschien tientjes per jaar schelen. Het opgegeven maximumverbruik is alleen bij volledig wit beeld. Deze tientjes wegen niet op tegen de honderden euro's die je goedkoper uit bent vergeleken met een lcd van dezelfde kwaliteit. Lees anders even het Panasonic plasma topic even door hier op got.

Succes met je keuze.
je gaat mij tog niet zeggen dat je niet kijkt naar de aantal mp's van cameras , als ik de keuze had tussen 3mp en 8mp dan koos ik voor 8mp much better , fotos zijn veel scherper van kwaliteit .

maar goed ik zie graag wat links tegemoet van max 550euro

op veel fora's zie ik dit toch echt terug dat ze het volgende zeggen naar tekijken voor je wat koopt

- Contrast: hoe hoger hoe beter
- Reactietijd: hoe korter hoe beter
- Hertz: hoe meer hoe beter
- Full HD: = 1080p
- Game mode

[ Voor 7% gewijzigd door hasselt op 01-07-2013 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

hasselt schreef op maandag 01 juli 2013 @ 21:49:
[...]

je gaat mij tog niet zeggen dat je niet kijkt naar de aantal mp's van cameras , als ik de keuze had tussen 3mp en 8mp dan koos ik voor 8mp much better , fotos zijn veel scherper van kwaliteit .
Scherpte is niet beter. je hebt factoren als ruis/lichtgevoeligheid/kleurechtheid etc
right, een beetje demanding vind je niet (3e keer dat je het vraagt)
op veel fora's zie ik dit toch echt terug dat ze het volgende zeggen naar tekijken voor je wat koopt

- Game mode
game mode is natuurlijk verwant aan de reactietijd. maar ja

een contrast van 50000000:1 bestaat niet dat is van dat virtuele gelul

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hasselt
ja ok dit gaat dus totaal niet goed komen .

mensen allemaal bedankt ik zoek het zelf wel uit .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimens
hasselt schreef op maandag 01 juli 2013 @ 21:46:
nou zet maar is wat links neer wat jullie zouden kopen voor 500 euro ben benieuwd dan ??

een contrast ratio van 500000 is toch snel genoeg en 200hz .

op elke forum praten ze weer anders dan moet je wel op letten naar de hz en dan weer niet , ik zie door de bomen het bos niet meer .
Lees dat stukje tekst voor verheldering.
hasselt schreef op maandag 01 juli 2013 @ 21:49:
[...]

- Game mode
Niet geheel ontopic maar nee, ik zou niet kijken naar het aantal megapixel. Sowieso staar ik mij tegenwoordig nergens meer blind op de specificaties aangezien specificaties vandaag de dag nog maar heel weinig zeggen. Dat leer je met de tijd nog wel.

Ik kijk naar wat het te bieden heeft in de praktijk. Als een 3 Megapixel camera een uiteindelijk betere kwaliteit levert dan een 8 Megapixel camera, dan neem ik de camera met 3 Megapixel. En ik weet dat het aantal Megapixel niet alles zegt over de kwaliteit. Ik weet dat de 5 Megapixel Full Frame camera van mijn oom veel en veel betere foto's maakt dan mijn Panasonic Lumix DMC-TZ10 met 12,1 Megapixel.

Hetzelfde voor televisies. Specificaties zeggen vandaag de dag niets meer. Enkel wat het in de praktijk te bieden heeft en die wijkt erg af. Geadverteerde Hz zijn niet het aantal Hz wat de televisie heeft en dan nog, niet elke 100Hz televisie is even goed als een andere 100Hz televisie.

Dynamisch contrast is ook onzin. Zo'n getal ergens in de duizend is uit de lucht gegrepen, terwijl het statisch contrast meestal niet eens de 1000 bereikt.

Reactietijd is ook zoiets. 2ms, 5ms 8ms maar wat is het beste? Tja, zonder te weten hoe deze meting is gedaan, zegt het niets. Grey To Grey? Black To Black? Een andere meting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

hasselt schreef op maandag 01 juli 2013 @ 22:40:

Succes

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
hasselt schreef op maandag 01 juli 2013 @ 22:40:

:O ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hasselt
ja bedankt om toch nog te reageren .

zoals ik al vermelde plaats dan is ene link met wat jullie een goede tv vinden voor rond de 550 euro ps3 ready zonder problemen spelen ....
daarna praat ik wel verder .

dat met die hz dat klopt 800hz crt of cmt of hoe je het ook noemt dat is in feite 200/400hz 600hz is ook 200/400 hz

maar wat is dan 200hz (100) ?

als ik een tv koop met een 200hz en game mode dan is dat toch prima verder , want echt veel info staat er niet bij , contrast en die shit niet .

hz=framerate .

nu heb ik effe een voorbeeld van tweakers gejat

Schermdiagonaal 42"
Hertz 100Hz
HD specificatie Full HD
Kijkhoek 170°
Beeldhelderheid 800
Beeldverhouding 16:9
Reactietijd 5ms
Ontvangstnorm PAL
Beeldtechniek
Televisietype LCD
Backlight Led: Edge-lit
Resolutie (TV) 1920x1080 (Full HD 1080p)
Contrastverhouding (statisch) 4.000:1
Contrastverhouding (dynamisch) 100.000:1
Online features
Internettelevisie Geen
Verbinding
Tuner type Analoog, DVB-C, DVB-T
Common Interface CI+
Video in Composite, D-Sub (VGA), 2x HDMI, Scart
Verbinding (Audio) Audio
Verbinding (USB) USB 2.0
WiFi aanwezig Nee
Geluid
Speakers Intern Stereo
Speaker vermogen (RMS) 3W
Energie
Stroomverbruik (stand-by) 1W
Eigenschappen
Teletekst pagina's in geheugen 1.000
Uiterlijk
Televisie kleur Zwart
Afmetingen en gewicht
Gewicht 19kg

wat moet ik hiervan verwachten dan .

reactie tijd 5ms
contrast statisch 4k
contrast dynamisch 100k
helderheid 800
interface CI

dat zijn toch de dingen waar je naar moet kijken en de HZ dan

want veel meer info staat er ook niet bij dus mag je mij vertellen hoe jullie dan de prefecte scherm uitzoeken want ik snap het niet .

en in praktijk tja , ik denk niet dat een winkel het leuk vind als ik mijn ps3 effe achter elke tv knup en ga uit proberen , dus je kan het alleen bekijken door tv tekijken , maar dat is wat ik bijna niet doe .

en dan moet je wel een beetje op je gevoel afgaan en de specs vertrouwen voor 70 %

[ Voor 60% gewijzigd door hasselt op 02-07-2013 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimens
Door heel veel reviews te lezen en naar ervaringen en vindingen van andere gebruikers te luisteren. Een goede website voor reviews is bijvoorbeeld http://hdtvtest.co.uk die professionele reviews geven met een duidelijke uitleg. Ook op Tweakers kun je bij modellen reviews vinden van amateurs maar ook die zijn zeker belangrijk om eens door te lezen wanneer je interesse hebt in een bepaald model. Ook amateurs kunnen voordelen en nadelen vinden van een televisie, al gaat het dan niet gauw om de beeldkwaliteit maar om andere zaken zoals response van een menu of hoe een afstandsbediening in de hand ligt.

Met jouw budget blijven er niet veel televisies over. Maar mocht het echt voornamelijk bedoeld zijn voor gamen, dan heb je aan een HD Ready plasma televisie een goede televisie. Samsung heeft een aantal goedkope modellen met, voor die prijs, erg goede prestaties. Met name voor gamers die vrij weinig profijt hebben van Full HD, zeker op een goedkope LCD televisie.

Helaas is dit niet echt het moment om een televisie te kopen. Oude modellen zijn weer duurder geworden en nieuwe modellen zijn nog duur. In Augustus gaan de prijzen waarschijnlijk weer flink zakken en dan is het veel interessanter om een televisie te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Weet je, waarom zou je ons wel vertrouwen als jij de specs niet vertrouwd. De mensen met ervaring t.o.v. de mensen die de specs zo mooi mogelijk willen maken(effective contrastratio 50000). Zeg jij het maar

Ik vind je inzet, ... oh wacht welke inzet ? laat maar. En als je zegt doei zeg dan doei en kom niet hangende pootjes terug na je "ik zoek het zelf wel uit"

Ga op zoek naar latenys op internet het is niet zo moeilijk, hier een voorbeeld
(ik post het niet voor jou maar voor andere mensen laten we dat voorop stellen)
http://www.displaylag.com/display-database/

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hasselt
ja ik waardeer jullie inzet enorm , maar soms voel ik echt aan me linker teen dat ik niet serieus genomen word en dat het voor iemand die er niks van weet moeilijk is om alles maar helder tekrijgen .

ik zoek een tv voor gamen en tv kijken .

maar ik zal effe die site benaderen en door lezen en hoop dan iets tevinden .

[ Voor 5% gewijzigd door hasselt op 02-07-2013 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 06-06 16:55
Als jij alle argumenten betwist terwijl je er duidelijk geen kaas van hebt gegeten dan ligt het probleem niet bij de mensen die je willen helpen. Mijn tv heeft maar een contrast van 1:10.000, stukken minder dan welke tv dan ook tegenwoordig. Echter ik weet dat er bijna geen enkele tv beter beeld geeft. Ga nou gewoon op zoek naar een plasma en dan bij voorkeur een Panasonic, dan weet je zeker dat je goed spul koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hasselt
hallo

ik heb het 1 en ander gelezen via die sites , maar dat ligt allemaal ver buiten mijn boekje helaas kwa prijs.

nu kan ik van iemand dezse overnemen

Panasonic Viera TX-P50G30

is dit geschikt voor gamen en normaal tv kijken ?

had revieuws gelezen dat dit een erg goede scherm is maar kwa gamen kon ik weinig vinden .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimens
hasselt schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 22:34:
hallo

ik heb het 1 en ander gelezen via die sites , maar dat ligt allemaal ver buiten mijn boekje helaas kwa prijs.

nu kan ik van iemand dezse overnemen

Panasonic Viera TX-P50G30

is dit geschikt voor gamen en normaal tv kijken ?

had revieuws gelezen dat dit een erg goede scherm is maar kwa gamen kon ik weinig vinden .
Input lag

Bij een resolutie van 1080p maten we een inputlag van gemiddeld 21,6ms, terwijl de inputlag bij een 720p-signaal uitkomt op gemiddeld 22,1ms. Dat is behoorlijk laag en gamen op de G30 moet dan ook geen problemen opleveren.

Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:05

FeaR

In GoT we trust

Ik ga dit topic voorzien van een slotje.

De toon van TS in dit topic bevalt me namelijk helemaal niet, zo dwingend. Gebrek aan inzet is daarnaast ook nog twijfelachtig te noemen. TS heeft nu meer dan genoeg tips gehad over waar wel en niet op te letten bij het kopen van een TV. Of hij er wat mee doet is een tweede, maar dat is niet aan ons.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.