Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey jongens, het is weer al een tijdje geleden, maar mijn fotografie hier in Ecuador begint van de grond te komen, en ik ben aan het kijken om na elke fotoshoot de fotos op een flashdrive af te leveren, naast mijn gewoonlijke Dropbox manier.

Ik zoek dus iemand die flashdrives per 50 ofzo kan opsturen naar een P.O. box in Miami, zodat ik deze naar hier kan krijgen. Ik vermoed dat voor de normale fotoshoot 2gb genoeg zal zijn.

Ik heb al op Amazon en eBay gekeken, maar ik kom niet verder dan 10-packs. Iemand hier een idee?

Alvast bedankt :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

5 pakketjes van 10 stuks kan niet?

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Of gewoon met een winkel aldaar bellen en zeggen wat je nodig hebt, wanneer, en wat het budget is?
Hebben ze geen mediamarkt achtige toko waar ze letterlijk per kuub liggen?

[ Voor 27% gewijzigd door defusion op 30-06-2013 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-08 01:56

Plato112

Da is toch nie normaal!

http://www.volumerate.com/category/usb-flash-drives
Misschien dat dat iets is?
Is een site van Dealextreme voor grote hoeveelheden.

Speed limits are like herpes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:36
Verwijderd schreef op zondag 30 juni 2013 @ 18:16:
Hey jongens, het is weer al een tijdje geleden, maar mijn fotografie hier in Ecuador begint van de grond te komen, en ik ben aan het kijken om na elke fotoshoot de fotos op een flashdrive af te leveren, naast mijn gewoonlijke Dropbox manier.

Ik zoek dus iemand die flashdrives per 50 ofzo kan opsturen naar een P.O. box in Miami, zodat ik deze naar hier kan krijgen. Ik vermoed dat voor de normale fotoshoot 2gb genoeg zal zijn.

Ik heb al op Amazon en eBay gekeken, maar ik kom niet verder dan 10-packs. Iemand hier een idee?

Alvast bedankt :>
Heel wat anders, maar Dropbox is zo 2012 ;) Kijk even naar Copy.com

Kijk ook even bij DealExtreme-achtige sites voor goedkope opslag.

[ Voor 6% gewijzigd door Universal Creations op 30-06-2013 22:05 . Reden: Gelieve geen spam te plaatsen op GoT ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is er mis met DVD-schijfjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjekster
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-09 09:10
Verwijderd schreef op zondag 30 juni 2013 @ 21:51:
Wat is er mis met DVD-schijfjes?
Veel computers, vooral portables, hebben geen dvd station meer.

Flickr | Olympus E-M1 + E-M10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sjekster schreef op zondag 30 juni 2013 @ 22:09:
[...]
Veel computers, vooral portables, hebben geen dvd station meer.
Exact, inclusief mijn laptop, + het komt volgens mij iets professioneler over als je een USB stickje aflevert met jouw logo erop.
GerardHenninger schreef op zondag 30 juni 2013 @ 21:44:
[...]

Heel wat anders, maar Dropbox is zo 2012 ;) Kijk even naar Copy.com

Kijk ook even bij DealExtreme-achtige sites voor goedkope opslag.
Ja ik heb je zien "spammen" op facebook, en ga gewoon eerlijk zijn, dropbox werkt goed, ik heb 60gb opslag gratis vanwege aankoop van een Samsung Note, en aangezien mijn internet hier retetraag is( 1,7Mbps) heb ik niet meteen zin om alles naar een andere cloud te zetten. Ik ben nu wat aan het rondzien, maar ze beginnen meestal bij 4gb, ik ben eerder op zoek naar 2gb, om de kosten nog iets te drukken.
Dat ik daar zelf niet aan gedacht had. Dan is het natuurlijk nog maar de vraag of deze legitieme drives zijn, en niet uit elkaar vallen of de data verliezen na x-tal dagen.
Plato112 schreef op zondag 30 juni 2013 @ 18:24:
http://www.volumerate.com/category/usb-flash-drives
Misschien dat dat iets is?
Is een site van Dealextreme voor grote hoeveelheden.
Thanks, ik ben een "trouwe" klant van DX, maar wist niet van deze site, bedankt!
defusion schreef op zondag 30 juni 2013 @ 18:22:
Of gewoon met een winkel aldaar bellen en zeggen wat je nodig hebt, wanneer, en wat het budget is?
Hebben ze geen mediamarkt achtige toko waar ze letterlijk per kuub liggen?
Mediamarkt of iets in die trend bestaat hier niet, de president hier is nogal fors met importbelastingen, dus alles is hier ofwel veel duurder, ofwel namaak. Het bedrijf waar ik mijn andere merchandise laat printen zei wel een leverancier te hebben in de hoofdstad, en ging hem contacteren voor een offerte, ik wil gewoon zien of ik zelf niets kan vinden.
Fietsbel schreef op zondag 30 juni 2013 @ 18:20:
5 pakketjes van 10 stuks kan niet?
Komt veel duurder uit volgens mij, maar het is wel een laatste optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMDS
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-09 09:17
Ik denk dat er op een 10-pak al niet heel veel marge meer zit. Denk niet dat het verschil tussen 5 10-paks of 1 x 50 in bulk veel verschil zal maken, maar veel winkels (zoals Conrad etc) bieden zelf al volumekortingen aan.

Heb een tijd geleden een hele stapel 8gb sandisk cruzer blades gekocht. Ik raak ze altijd kwijt en geef er een hoop weg aan familie etc, dus handig om er overal / in elke tas een stuk of 5 te hebben. Uiteindelijk waren ze 3,99 per stuk. De 16GB versies (mocht je meer nodig hebben) zijn iets duurder.

[ Voor 18% gewijzigd door TweakMDS op 01-07-2013 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

2GB is al tijden niet goedkoper meer, 2GB flash geheugentjes worden al geruime tijd niet meer gemaakt door fabrikanten waarvan je ze wilt hebben. Ook 4GB is al een beetje einde verhaal.

8GB is de nieuwe "1GB" maat, de goedkoopste grote die nog wel in productie is (inmiddels vast niet meer, maar nog wel volop verkrijgbaar). Er zijn genoeg "€4" Sandisc Cruzertjes in dat soort formaat te vinden.

Wat de prijzen nog tegenstaat is oude voorraad, waarvan in middeninkomens landen de hoeveelheden vaak erg groot zijn. En op ebay en dergelijke is het gevaar er natuurlijk dat de té goedkope drives namaak zijn. (zeeeer traag, snel corrupt etc)

2GB: (merken die je niet wilt kopen!) http://tweakers.net/categ...0LklYyMjCxAGrITayAcWprawE zitten rond de €5. En al €7 voor een Sandisc.

8GB: http://tweakers.net/categ...0LklayMLQ0AmrITayAcWprawE

Hé, die zijn goedkoper! €4,50 tot €5!

16GB: http://tweakers.net/categ...LklYyNDO2MAHqyE2sgPNqa2sB

Voor de prijs van een 2GB van een redelijk merk in de onderste klasse! Maar deze zijn wel puur sneller!

4GB heb ik even overgeslagen, die kosten hetzelfde als 8GB. Nu is Nederland hier altijd stukken langzamer mee dan Azië, dus wellicht dat daar de volgende verschuiving alweer te zien is. Dit prijsverschil hier is overigens alweer een half jaar aan de gang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb geen 8gb nodig, Ik heb nu op een chinese site 2gb's gevonden voor $2,90/stuk, wat neerkomt op net iets meer dan 2 euro per stuk. Dat ze traag zijn maakt mij niet zoveel uit, probleem is dat ik deze kost natuurlijk ook moet doorschuiven naar de klanten, en aangezien ik hier alles goedkoper doe dan in Europa gemiddeld, ( omdat een gemiddeld inkomen van een persoon rond 200 euro ligt) kijk ik zo liever zo goedkoop mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:46
Is 8 daar dan ook niet goedkoper? Dat je het niet nodig hebt is volgens mij niet zo interessant toch als het goedkoper is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Via china zowiezo niet, hier verkopen ze gewoon geen grote aantallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:24
Let ook even op de kwaliteit. Zou jammer zijn als het stickje thuis al onleesbaar is omdat de boel zomaar corrupt is geworden vanwege de Chinese baggerkwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja zal ik zeker doen. Ik had wel gedacht dat het iets makkelijker en goedkoper ging zijn, blijkbaar niet..
Pagina: 1