Welke GTX 770 moet ik kopen?

Pagina: 1
Acties:

• Reignowner
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 25-01 20:51
Beste mensen,
Ik ben hier nieuw en ik heb niet echt veel verstand van videokaarten maar ik ga het vertellen en wil graag jullie advies.
Sinds kort ben ik van plan om een andere videokaart te kopen, omdat ik graag op betere graphics wil gamen
zonder lagg etc. Momenteel heb ik de Radeon HD 6870 , hij werkt wel prima maar hij kan alleen medium aan op 60 fps. Op high haalt ie net maar de 50 en dat is niet echt bepaald smooth.
Dus toen was ik plan om de Radeon 7950 te halen, maar helaas past deze kaart niet in mijn kast (te klein).
Ik had toen nog maar een keuze; De GTX 770 Nvidea. Ben toen gelijk op 4launch gegaan en de prijzen waren een tikje horen dan de 7950. Maar nu twijfel ik: Er zijn veel GTX 770 kaarten en ik weet niet welke ik moet kopen. ( Wil niet iets laten en later achterkomen dat het een slechte keuze was ). Dit is de lijst met alle GTX 770 kaartne: https://www.4launch.nl/sh...orie-PCI--e%20--%20nVidia. Ik hoop graag advies van jullie te krijgen over welke kaart goed is en wat de voor-en nadelen zijn.

Sorry als ik niet veel informatie heb verteld, dit is me eerste keer!

Groetjes,
Reignowner :)

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-02 14:58
Ik neem even aan dat je alleen bij 4launch een videokaart wilt kopen? Of heb je ook op de Pricewatch gekeken?

Als je ook in een andere winkel zou willen kopen en ik in de Pricewatch kijk (http://tweakers.net/categ...ILEvMUbKKVjKztDBXiq2trQUA) zou ik zelf de Gainward Phantom 2GB model kopen. Maar dat is meer omdat ik zelf goede ervaringen heb met de GTX670 Phantom van Gainward en een vriend van mij een goede (nog wel korte) ervaring heeft met de GTX760 Phantom van Gainward.
Er zit overigens nogal een prijsverschil tussen de verschillende modellen. Heb je nog voorkeuren qua prijs, doe je aan overclocken, heb je voorkeur voor bepaalde aansluitingen die de videokaart moet hebben? In principe zijn alle kaarten goed. Ik zou zelf altijd voor een kaart gaan met custom koeler van de betreffende fabrikant omdat die altijd beter koelen. Ik doe zelf niet aan overclocken, dus zou ik ook geen moeite hebben om een tiental extra euro's neer te leggen voor een overclock.

[ Voor 17% gewijzigd door Fleximex op 01-07-2013 01:06 ]

• jorisderoo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-02 23:09
Heb zelf 2 HD 7950's van club3d. Erg goede kaarten, maar inderdaad aan de lange kant.
Misschien ook nog een idee om je complete systeem over te plaatsen naar een nieuwe kast waarin de hd7950 wel past. De HD 7950 is toch ongeveer 75 euro goedkoper dan de gtx770.

Mijn PC

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19-02 10:24

Fordox

00101010

jorisderoo schreef op zondag 30 juni 2013 @ 23:37:
Heb zelf 2 HD 7950's van club3d. Erg goede kaarten, maar inderdaad aan de lange kant.
Misschien ook nog een idee om je complete systeem over te plaatsen naar een nieuwe kast waarin de hd7950 wel past. De HD 7950 is toch ongeveer 75 euro goedkoper dan de gtx770.
dat komt omdat de 770 ook beter is ;)

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

• interlude
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 28-02 15:15
MSI Videokaart PCI-e GeForce GTX770 Lightning 2GB 2xDVI/HDMI/DP. zowiezo.

• thomassie12
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 10-02 15:29
De kaarten van MSI heb ik de beste ervaringen mee, Gainward, EVGA en ASUS ook goede.
Gigabyte wat minder (denk dat ik ongeluk had met een slecht model), en de rest v.d. merken geen ervaring.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:09

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Ahum
Aankoopadvies vragen mag weer.. (maar lees eerst dit!)

Dit is dus zo'n vraag, het hoort in Componenten Aankoopadvies

Move VB -> CAA

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1