Toon posts:

Windows 8 gebruikersaccount verwijderd ?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb Windows 8 gebruikersaccount verwijderd ( heel stom van mij ) .
Nu met opstarten vraagt Windows 8 iederskeer het wachtwoord maar deze is niet meer geldig .
Nu dacht ik om toch maar de computer opnieuw te installeren met opstarten F9 voor Asus .
Helaas lukt dat ook niet want ik krijg steeds een wachtwoord die ik invul ( krijg ik niet weg ) en dan gaat Windows 8 verder waar ik een gebruikersaccount wachtwoord moet invullen maar deze is niet meer geldig .
Dus opstarten met F9 lukt mij niet .
Ik heb Windows 7 waarover de Windows 8 upgrade is gëinstalleerd .
Hoe krijg ik Windows 8 weer aan de praat of hoe installeer ik opnieuw Windows 7 met opstarten ???
Ik heb geen opstart CD of DVD .
Alvast Bedankt .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Als ik de Asus laptop opnieuwopstart krijg ik in het begin een password invoer en moet ik invullen anders krijg ik te zien invalid password en deze is ingesteld vanuit de bios .
Maar als Windows 8 verder opstart krijg ik de administrater ( mijn emailadres en naam te zien ) en moet ik een wachtwoord invullen wat mij helemaal niet meer lukt .
Dus kom helemaal niet meer verder .
Ook als ik de computer opnieuw opstart met F9 krijg ik eerst die wachtwoord vanuit de bios en kom ik niet op recovery .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 30 juni 2013 @ 19:09:
Maar als Windows 8 verder opstart krijg ik de administrater ( mijn emailadres en naam te zien ) en moet ik een wachtwoord invullen wat mij helemaal niet meer lukt .
Als je daar eens je wachtwoord van je mail (outlook/live/msn) invult..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:41

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Een OS vraag past beter in een OS forum, niet een Client Software forum. CSA > WOS.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oké , ik heb Windows 8 opnieuw kunnen installeren .
Het enige probleem is nu dat ik niet krijg opgelost is bij het opstarten waar ik een paswoord moet invullen dat heeft te maken met Bios geloof ik .
Hoe schakel ik die paswoord uit vanuit de bios ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LnC
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-08 11:16

LnC

The offending line...

Wat je kan doen is proberen van een reset van je bios (terug naar default) om zo van het wachtwoord af te komen. Het kan ook voorkomen dat dit wachtwoord soms op een aparte chip zit (zoals bij mijn laptop). Deze kan je niet resetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18:54

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Verwijderd schreef op zondag 30 juni 2013 @ 23:22:
Hoe schakel ik die paswoord uit vanuit de bios ???
Wat zegt de handleiding van je van je moederbord/pc/laptop? ;)

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:24

NSG

Je weet niks!

Kan je niet even een foto maken en hier posten? Je geeft aan dat er om een wachtwoord word gevraagd terwijl je al in het inlogscherm zit, lijkt me geen BIOS-issue dan.

Als je in Windows 8 gebruik maakt van een Microsoft-account (e-mail), dan is het wachtwoord waar je mee inlogt, het wachtwoord van dat e-mail account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Opgelost en als volgende stappen :
Heb in de Bios het wachtwoord toch eindelijk kunnen uitschakelen .
Heb eerst het wachtwoord ingevuld bij Setup Administrator Password
Daarna de melding nieuw Password : niks invullen
Dan weer opnieuw : niks invullen

Daarna User Password ingevuld
Daarna de melding nieuw Password : niks invullen
Dan weer opnieuw : niks invullen
En zo is mijn probleem opgelost en start de Windows gelijk zonder Password .
Het lijkt allemaal makkelijk maar voor mij was het echt zoeken en goed google , lezen en nog eens goed lezen .
Het computer kennis is niet mijn sterke kant en moet soms lang zoeken maar heb het uiteindelijk toch zelf weten op te lossen .
De computers zijn soms echt de baas .
Afbeeldingslocatie: http://i1319.photobucket.com/albums/t663/ClaudeMoers/Claude/IMAG0344_zps1db4bb64.jpg
Pagina: 1