Ik heb mijn HTC One nu een week, en normaal filmde die gewoon zolang ik wilde. Alleen sinds vandaag filmt die maar voor korte duur 7-11 seconden. En dan wordt de video vanzelf opgeslagen.. hoe kan ik dit oplossen en hoe is dit gebeurd?
Geheugen vol?
Reset ook even je instellingen bij de camera (instellingen>applicaties>camera en dan even gegevens wissen)
En als je een andere camera App gebruik, gebeurt dan hetzelfde?
Reset ook even je instellingen bij de camera (instellingen>applicaties>camera en dan even gegevens wissen)
En als je een andere camera App gebruik, gebeurt dan hetzelfde?
Nee, heb nog 22 gb vrij 
Maar heb mijn gegeven gewist, en nu doet die het gewoon weer. Heel erg bedankt..
Maar weet je hoe dit is gebeurd in eerste instantie of?
Maar heb mijn gegeven gewist, en nu doet die het gewoon weer. Heel erg bedankt..
Nee zou het echt niet weten!Verwijderd schreef op zondag 30 juni 2013 @ 15:48:
Nee, heb nog 22 gb vrij
Zelf namelijk nog nooit gehad
Soort MMS-filmmode? Mijn oude Sony C905 had een setting waarmee je kon wisselen tussen onbeperkt opnemen, en filmen met als maximale grootte een MMS-bijlage. Duurde dan ongeveer 10 seconden.
Ah oke, zou niet weten waar ik die modes kan doen .. bij opties staat er ook MMS maar hij stond aangevinkt bij FULL HD. Probleem is al wel opgelost door harvey's idee.
Pagina: 1