Mijn ouders willen graag een tablet en ze kwamen met een Samsung tablet op de proppen en of ik ze daarin wilde adviseren. Nu ben ik natuurlijk gelijk gaan zoeken in de pricewatch maar daar zag ik dus de Tab en de Note staan (tablet versies) maar wat is nu het verschil. Ik kan de specs wel bekijken maar dat bedoel ik niet. Waarom zou Samsung 2 tablets hebben die ongeveer gelijk zijn maar een andere naam hebben. Zie hier de lijst
Dus is er een geschikter als tablet tov de ander?
Een tweede vraag is natuurlijk of er nog leuke alternatieven zijn. Zelf hebben wij 2 ipads thuis maar die zijn toch weer wat prijziger.
Verder zag ik dat Asus en Acer ook een aantal tablets hebben. Zijn dit waardige concurrenten?
Aangezien ze niet heel veel bijzonders zullen gaan doen denk ik zelf dat een pricewatch: Samsung Galaxy Tab 2 10.1 WiFi 16GB Titanium wel voldoende moet zijn. Maar als het verschil met bijv de pricewatch: Samsung Galaxy Note 10.1 16GB WiFi Zwart of de pricewatch: Samsung Galaxy Tab 3 10.1" WiFi 16GB Wit dusdanig groot is is dat wat mij betreft ook een valide optie.
Dus is er een geschikter als tablet tov de ander?
Een tweede vraag is natuurlijk of er nog leuke alternatieven zijn. Zelf hebben wij 2 ipads thuis maar die zijn toch weer wat prijziger.
Verder zag ik dat Asus en Acer ook een aantal tablets hebben. Zijn dit waardige concurrenten?
Aangezien ze niet heel veel bijzonders zullen gaan doen denk ik zelf dat een pricewatch: Samsung Galaxy Tab 2 10.1 WiFi 16GB Titanium wel voldoende moet zijn. Maar als het verschil met bijv de pricewatch: Samsung Galaxy Note 10.1 16GB WiFi Zwart of de pricewatch: Samsung Galaxy Tab 3 10.1" WiFi 16GB Wit dusdanig groot is is dat wat mij betreft ook een valide optie.
We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation