Micro SD (HC) kaart wordt niet herkend

Pagina: 1
Acties:

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09:57

thijsco19

KTM 990 SMT

Topicstarter
Ik heb sinds begin van deze maand een nieuwe telefoon gekocht (Sony Xperia SP) met daarbij een micro SDHC kaart van 16 GB (Deze), dit samen heb ik bij centralpoint besteld.

Sinds vanmorgen werd opeens me SD kaartje niet meer herkend door me telefoon. Ik snel me oude telefoon gepakt en daarin geprobeerd, ook geen reactie.
Met de bijgeleverde adapter had ik hem in de computer gedaan en ook geen reactie.
Als ik een andere SD kaart in me telefoon doet dan word deze wel herkent, zo ook op de PC met de eerdergenoemde adapter.

Kan ik nu zeggen dat me micro SDHC kaart verrot is?

thijsco19.

[ Voor 7% gewijzigd door thijsco19 op 30-06-2013 11:23 ]

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Dat hangt er vanaf wat je verstaat onder 'geen reactie'... Kun je 'm wel formatteren / wordt-ie herkend in Windows' Disk Management?

[ Voor 3% gewijzigd door Mad Marty op 30-06-2013 11:38 ]

Rail Away!

• thijsco19

thijsco19

KTM 990 SMT

Topicstarter
Met geen reactie bedoel ik dus egt dat hij nergens herkend word.
Ook niet in Windows Disk Manager, als ik mijn test kaartje erin doe word hij binnen enkele seconden herkend en zie ik hem verschijnen in Windows Disk Manager (heet trouwens bij mij gewoon schijfbeheer, is neem ik aan hetzelfde?).

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

• thijsco19

thijsco19

KTM 990 SMT

Topicstarter
Kan ik aannemen dat hij gewoon overleden is?

Enig idee waardoor dit komt?

Stel ik zou hem naar kingston kunnen sturen zouden die er nog iets mee kunnen?

• consolefreak
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07:16
Dit heb ik ook gehad helaas, op sturen naar de winkel wordt het dan..