Campzone 2013

Aangezien er nog geen topic bekend was bij Tweakers, zal ik ermee beginnen.
Campzone, wat kunnen we erover zeggen?
Begonnen in 2001, van Biddinghuizen verhuist naar Oirschot, van zonneschijn naar regen tot windbuien en SwapZone. Tja, een Outdoor Lan-Party heeft zo zijn voor- en nadelen. Maar het blijft een van de activiteiten waar nog steeds animo voor is.
Het blijft een van de evenementen waar ik naar uitkijk. Gamen is een van de doelstellingen, maar voornamelijk voor de gezelligheid met vrienden en ook weer oude bekenden te zien. De stempel ("nerds in met hun computer in een tentje") is zo passé. Tegenwoordig zit iedereen op zijn laptop of mobiel te gamen op de camping in het buitenland. Tja, laten dat maar in het midden houden.
Om een aantal indrukken, hieronder een aantal links
Nieuwerwets.tv - Campzone 2013
Mancave 2012 - Behind the scenes: Op bezoek bij Campzone 2012
HCC - Campzone 2011
Datum en locatie
Campzone begint op vrijdag 26 juli t/m maandag 5 augustus.Het adres is het kruispunt van “Erica” en “Zonnedauw”. Het dichtstbijzijnde echte adres is:
Zonnedauw 10
5688 HM Oirschot
The Netherlands
Onderstaande links leiden naar de officiële site van Campzone en diens Facebookpagina:
Link naar Campzone
Facebook - Campzone
Graag zou ik willen weten wie er dit jaar ernaartoe gaat binnen de Tweakers. Tweakers@CampZone is zelfs ook aanwezig. Dus laat iets weten of geef ervaringen door van de vorige jaren.