Never stop seeking what seems unobtainable...
Hoewel 'ie best wel gelijk kan hebben (monopoly zit er aan te komen) zou ik toch voor de -1 troll gaan.
Zo inzichtvol issie niet (want iedereen met een beetje hersens kan dit verzinnen), interresant/informatief of behulpzaam ook niet.
De verpakking is zeker te weten trollerig, de "-1 overgewaardeerd" heeft 'ie al te pakken van mij. Objectief inhoudelijk issie -1 niet waard. Jammer voor hem is, dattie het niet alleen fout brengt, maar ookiets wil brengen dat ei'k iedereen wel kan verzinnen.
* Jaymz gaat bdw pitten.
Zo inzichtvol issie niet (want iedereen met een beetje hersens kan dit verzinnen), interresant/informatief of behulpzaam ook niet.
De verpakking is zeker te weten trollerig, de "-1 overgewaardeerd" heeft 'ie al te pakken van mij. Objectief inhoudelijk issie -1 niet waard. Jammer voor hem is, dattie het niet alleen fout brengt, maar ookiets wil brengen dat ei'k iedereen wel kan verzinnen.
* Jaymz gaat bdw pitten.
/me ziet het al helemaal voor zich: ergens langs de A2, in de berm, staat een bed, waarin * Jaymz ligt te slapen.* Jaymz gaat bdw pitten.
Never stop seeking what seems unobtainable...
Ehh, ik ben gewoon thuis hoor, hoe kom je in heavenssake bij de A2Op dinsdag 05 juni 2001 02:18 schreef Thor-korenwolf het volgende:
[..]
/me ziet het al helemaal voor zich: ergens langs de A2, in de berm, staat een bed, waarin * Jaymz ligt te slapen.
[edit: laat maar (bdw=bij de weg=> langs de kant van de weg. Sjonge zeg, op dit tijdstip nog