Dag heren en dames,
Ik ben zojuist van een 7850 eyefinity naar een 7950 gegaan.
Voorheen had ik op die 7850 2x DVI, HDMI en DP.
De 7950 ( pricewatch: Club3D Radeon HD 7950 '13Series ) heeft als volgt:
DVI-I, HDMI, 2x Mini Display Port.
Al mn schermen zijn DVI
Ik heb een actieve DP naar DVI adaptor van mn vorige setup(welke goed werkte). Ik heb nu een mDP naar DP gekocht, maar dit doet geen goede dingen.
Als ik het 3e scherm er bij aan hang zijn ze alle 3 zwart. Eenmaal er weer uit krijg ik weer normaal beeld op de 1e 2. Daarna plugde ik het 3e scherm er weer in via mDP en begon mn fan van mn gpu érg hard te draaien en de pc sloeg vast.
Na reboot doet alles weer gewoon, maar krijg dat 3e scherm er maar niet bij op.
Heb al nieuwe drivers geprobeerd (en oudere) maar geen geluk.
Is er iets wat ik over het hoofd zie? Kan mDP-DP + actieve DP->DVI niet werken? Lijkt mij dat mDP-DP gewoon een vergroting is en geen omzetting..?
Hoop dat jullie kunnen helpen.
BVD!
Ik ben zojuist van een 7850 eyefinity naar een 7950 gegaan.
Voorheen had ik op die 7850 2x DVI, HDMI en DP.
De 7950 ( pricewatch: Club3D Radeon HD 7950 '13Series ) heeft als volgt:
DVI-I, HDMI, 2x Mini Display Port.
Al mn schermen zijn DVI
Ik heb een actieve DP naar DVI adaptor van mn vorige setup(welke goed werkte). Ik heb nu een mDP naar DP gekocht, maar dit doet geen goede dingen.
Als ik het 3e scherm er bij aan hang zijn ze alle 3 zwart. Eenmaal er weer uit krijg ik weer normaal beeld op de 1e 2. Daarna plugde ik het 3e scherm er weer in via mDP en begon mn fan van mn gpu érg hard te draaien en de pc sloeg vast.
Na reboot doet alles weer gewoon, maar krijg dat 3e scherm er maar niet bij op.
Heb al nieuwe drivers geprobeerd (en oudere) maar geen geluk.
Is er iets wat ik over het hoofd zie? Kan mDP-DP + actieve DP->DVI niet werken? Lijkt mij dat mDP-DP gewoon een vergroting is en geen omzetting..?
Hoop dat jullie kunnen helpen.
BVD!