Daarstraks begonnen aan metro last light op de PC maar ik merk een heel vervelende bug welke ik niet opgelost krijgt. Het gaat om het stukje helemaal aan het begin waar je de wapen tutorial krijgt.
Tot daar aan loopt alles vloeiend, tot ik geschoten heb. Daarna blijft de FPS fixed op bijvoorbeeld 20. Wat ik ook doe, naar een andere ruimte lopen, alle settings op min zetten etc. het blijft hangen op precies 20. De ene keer 20 de andere keer 24 maar het blijft in elk geval vast zitten. Pas als ik het checkpoint herlaad loopt alles weer goed (+/- 45 fps). Als ik het schieten oversla en gelijk doorloop ontstaat het probleem niet (tot ik ergens anders schiet).
Volgende heb ik al geprobeerd:
-Lagere settings
-Andere AMD drivers
-PC herstarten
-Nieuw spel aanmaken
-alle overclocks uitschakelen.
-Vsync uitschakelen
Ik krijg het alleen niet goed. Spel is onspeelbaar op 20FPS . . .
Heb een HD7970 matrix kaart, I5 3570K, Windows 7 en AMD catalyst 13.5Beta (13.6B2 ook getest).
Komt iemand dit ook bekend voor?
Tot daar aan loopt alles vloeiend, tot ik geschoten heb. Daarna blijft de FPS fixed op bijvoorbeeld 20. Wat ik ook doe, naar een andere ruimte lopen, alle settings op min zetten etc. het blijft hangen op precies 20. De ene keer 20 de andere keer 24 maar het blijft in elk geval vast zitten. Pas als ik het checkpoint herlaad loopt alles weer goed (+/- 45 fps). Als ik het schieten oversla en gelijk doorloop ontstaat het probleem niet (tot ik ergens anders schiet).
Volgende heb ik al geprobeerd:
-Lagere settings
-Andere AMD drivers
-PC herstarten
-Nieuw spel aanmaken
-alle overclocks uitschakelen.
-Vsync uitschakelen
Ik krijg het alleen niet goed. Spel is onspeelbaar op 20FPS . . .
Heb een HD7970 matrix kaart, I5 3570K, Windows 7 en AMD catalyst 13.5Beta (13.6B2 ook getest).
Komt iemand dit ook bekend voor?
[ Voor 4% gewijzigd door gastje13 op 29-06-2013 23:33 ]