Ik vind de postings van azzkicker wel grappig, die maakt er een soort gedichten van:
Alleen niet echt geschikt voor in een shop-survey, dat ben ik met je eens
totdat ik ff op de site van amd keek
,nee dank je,dat doe ik niet zelf,dat laat ik de winkel zelf doen
de koeler mag niet onder een hoek van 45 graden
ingehaakt worden,hij moet zo kort mogenlijk op de processor schuin ingehaakt worden,hmm fijn
nog ff wachten,,
dat moest ik ff kwijt
Met al die rare enters halverwege zinnen. Tweaker-poetry, zeg maarheb het ook gekocht,meteen geretourneerd,werkt perfect onder millenium
niet op win95 of win98
alleen bij verschillende configuraties
ik was toch al niet zo'n fan van trackballs
laatste post:
regenboog had goedkoop
spul,nu is dat inderdaad
een merk geheugen
met winbond chips erop,
het geheugen heeft zelf "lifetime warranty"
net zoals dynalink
ik wordt hier behoorlijk moe van,
lijkt wel alsof ik tegen een muur praat.
koop maar lekker het goedkoopste van het goedkoopste.
hmm 't begint een beetje al te gek te worden daar, iedereen reageert maar op elkaar enzo.
't begint een beetje te lijken op die ene failliet gegane zaak, waardoor best wat gasten gedupeerd raakten, hoe heette die zaak ookal weer
[edit]
whehe ik weet het weer, ik bedoel: Klein Informatica
't begint een beetje te lijken op die ene failliet gegane zaak, waardoor best wat gasten gedupeerd raakten, hoe heette die zaak ookal weer
[edit]
whehe ik weet het weer, ik bedoel: Klein Informatica
I’m not like the OTTERS
* Wouter Tinus zal eens een paar keer op trash gaan drukken
Professioneel Hyves-weigeraar
GVD! K*tkleuter! Ik had vanmiddag al 20 posts van hem getrashed! Ik heb het iig nu weer weggehaald... Ik zal hem eens een waarschuwinkje geven...
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
Ze staan er nog/weerOp woensdag 20 juni 2001 20:58 schreef Moartn het volgende:
GVD! K*tkleuter! Ik had vanmiddag al 20 posts van hem getrashed! Ik heb het iig nu weer weggehaald... Ik zal hem eens een waarschuwinkje geven...
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Maak effe duidelijk dat pricewatch bedoeld is voor subjectieve beoordelingen van de webshop dat het geen ICQ of E-Mail client is. Geen reacties op elkaar dus(open maar een draadje in SG of HK), ook geen reacties van de winkel. Dat de mods alle posts kunnen verwijderen die niet ok zijn. Klachten kunnen gedeponeerd worden in 4voud op het LA forum of zoiets.
Voor klachten gaan ze maar naar die winkel hoorOp donderdag 21 juni 2001 09:59 schreef cutter het volgende:
Maak effe duidelijk dat pricewatch bedoeld is voor subjectieve beoordelingen van de webshop dat het geen ICQ of E-Mail client is. Geen reacties op elkaar dus(open maar een draadje in SG of HK), ook geen reacties van de winkel. Dat de mods alle posts kunnen verwijderen die niet ok zijn. Klachten kunnen gedeponeerd worden in 4voud op het LA forum of zoiets.
Bericht hierboven
Die The Network Terrorist hebben we overigens gebanned. Hij was de mods voor k*nk*erlijers aan het uitschelden en had zo ook nog wel een paar "leuke" ziektes voor het bedrijf in gedachten... Niet bepaald een construciteve bijdrgage voor de shopsurvey dus (en nog in 8 verschillende beoordelingen ook!! Met enkel 4-en...)Op dinsdag 05 juni 2001 01:54 schreef tineau het volgende:
http://www.tweakers.net/shopsurvey/931
Bericht hierboven
Pagina: 1