iPhone activeren lukt niet?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• viktorvalk
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22-07-2024
Beste,

Ik heb gisteren op marktplaats een iPhone 5 32gb zwart gekocht. Ik heb zelf een t-mobile abonnement nog lopen voor 2 maanden. Bij t-mobile heb ik ook een nano-sim aangevraagd en geactiveerd. Echter als ik de iPhone wil activeren krijg ik eerst de melding dat er een foutieve sim in zit en dat ik er 1 zonder pin nodig heb, daarna kan hij hem ook niet activeren via mijn Wi-Fi en via itunes krijg ik de melding: We're sorry, we are unable to continue with your activation at this time. Mijn andere sim is nu gedeactiveerd dus kan nu ook niet bellen aangezien ik de nano sim niet in mijn htc kan doen. Verder heb ik ook niet 1,2,3 iemand in mijn omgeving met een iPhone 5. Ik heb al rondgekeken op fora en andere websites, maar telkens is het niet echt mijn situatie en heb nu niet echt meer een idee wat te doen. Hulp is welkom!

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supersnathan94
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 28-09 02:18
Probeer eens een DFU herstel en daarna weer opnieuw activeren. dat kan soms een probleem zijn als je ooit al een iPhone hebt gehad kan je daarvan een back-up terug plaatsen en dan heb je geen activatie meer nodig.

En van marktplaats kan het best zijn dat het een engels of amerikaans toestel met simlock is. Kijk dus eerst even of dat het geval is of niet. Ik vind het vrij apart dat de iPhone zegt dat er een simkaart zonder pincode nodig is aangezien hij het bij mij vrijwel altijd meteen doet met de standaard Pin die T-mobile, Vodafone, blyk en Kpn meeleveren. Dan zegt hij gewoon dat er een ontgrendel code nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-09 21:38
Als je zeker weet dat er geen simlock op het toestel zit zou ik gewoon even bij een T-Mobile shop langsgaan. Ze hebben daar heus wel een iPhone 5 waarmee ze de pincode van je simkaart kunnen halen en waar ze de sim eventueel in kunnen testen. Want het zou ook nog gewoon aan de simkaart kunnen liggen en dan kun je meteen een nieuwe meekrijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camo
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 28-09 09:49
Dacht dat er al eerder een soort gelijk probleem topic voor kwam met een iPhone 5.
Die gene moest toen via een ander toestel de code van de sim verwijderen en dan kon hij hem pas in ze iPhone doen anders had hij het zelfde probleem.