Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

D-Wave quantumcomputer krijgt validatie

Pagina: 1
Acties:

• Ulster Seedling
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22-11 22:42

Ulster Seedling

“Middelgrote appel”

Topicstarter
nieuws: D-Wave quantumcomputer krijgt validatie
De quantumprocessor van het bedrijf D-Wave zou inderdaad quantummechanische verschijnselen gebruiken om wiskundige problemen op te lossen.
Wellicht is het niet grammaticaal onjuist, maar voor mijn gevoel zegt "inderdaad" iets over een eerdere uitspraak. Het gebruik hiervan in de eerste zin van het artikel is dus wat vreemd.
Hoewel het Canadese bedrijf D-Wave al jaren claimt 's werelds eerste werkende quantumprocessor te kunnen leveren, bleek het bewijs daarvoor lastig te leveren.
Niet erg fraai.
De Rainier-processor zou nu, aldus een groep wetenschappers van het USC Viterbi Information Sciences Institute, waar de quantumcomputer gehuisvest is.
Wat zou die nu?
De uitkomsten van de berekeningen van de computer zouden niet overeenkomen met resultaten die klassieke processors zouden geven, maar zouden wel overeenkomen met quantummechanische berekeningen.
Niet erg fraai. Het lijkt nu alsof alle informatie onbetrouwbaar is (en dat dus "zouden" gebruikt wordt). Het lijkt me dat de eerste twee voorkomens weg kunnen (zonder direct valse informatie te verspreiden). Ook in de rest van her artikel wordt "zou" vaak gebruikt.
Die nieuwe chip, Vesuvius, heeft de Rainier-chip bij USC vervangen en zal eveneens aan validatie onderworpen.
Zal wat? Zal "worden" misschien?

“(…) met een rode blos op een geelgroene ondergrond.” Volgens Wikipedia tenminste.

• Mathijs
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-11 06:10
Even je eigen artikel nalezen of een ander laten nalezen voordat het gepubliceerd wordt zou heel wat schelen denk ik.
Een enkele fout kan ik begrip voor opbrengen, maar dit is gewoon onzorgvuldig.

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:58
Haast is een fout die menigeen begaat, zelfs de topicstarter :p

Anders had 'ie vast gezien dat er over dit artikel al een topic gemaakt was :+

• Alfredo
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 31-07 19:40
Aangezien dat van de TS een stuk uitgebreider is, vermoed ik dat hij nog aan het schrijven was toen ik het mijne reeds gepost had.

• Ulster Seedling
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22-11 22:42

Ulster Seedling

“Middelgrote appel”

Topicstarter
Alfredo schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 19:38:
Aangezien dat van de TS een stuk uitgebreider is, vermoed ik dat hij nog aan het schrijven was toen ik het mijne reeds gepost had.
Klopt. Omdat ik op mijn iPad zat te tikken duurde het even. :)

“(…) met een rode blos op een geelgroene ondergrond.” Volgens Wikipedia tenminste.

• willemdemoor
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online

willemdemoor

Redacteur
Dat de D-Wave gevalideerd is, rechtvaardigt wat mij betreft het gebruik van valideren.
Leveren-leveren even aangepast.
Rare zin was raar, beter nu...
De veelvoud aan zouden laat ik staan: grammaticaal correct er is altijd ruimte voor armslag :)
En ten slotte: 'worden' toegevoegd... idd beetje slordig :(
Pagina: 1