Vage smiley gedrag.

Pagina: 1
Acties:

• sampoo
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Ik heb in de topic [topic=155290] een reaktie geplaatst geprobeerd om de : ? smiley te plaatsen maar hij wordt niet weergegeven. Het gekke is dat klikken op de edit knop en zonder iets te wijzigen en het bericht versturen er voor zorgt dat de smiley wel tevoorschijn komt (met de Bekijk bericht knop bekeken).

Nou is dit niets ernstigs maar toch wel erg vreemd dat het gebeurd.

Verwijderd

Ik heb vandaag ook al een : en een D achter elkaar gezien, zonder dat het een :D werd.

En dus geheel zonder in een quote te staan of met een karakter er voor of achter.

Vage bug .. nahja .. :)

Verwijderd

lekkere topic trouwens |:(

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:17

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Op dinsdag 05 juni 2001 01:52 schreef HlpDsK het volgende:
Ik heb vandaag ook al een : en een D achter elkaar gezien, zonder dat het een :D werd.

En dus geheel zonder in een quote te staan of met een karakter er voor of achter.

Vage bug .. nahja .. :)
:D
testje :)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:17

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
De bug "bestaat" uit het feit de je de ":D" direct achter de [\quote]-tag plaatst.. dat wordt niet goed opgepikt..

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-02 23:48

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op dinsdag 05 juni 2001 02:00 schreef Kees het volgende:
De bug "bestaat" uit het feit de je de ":D" direct achter de [\quote]-tag plaatst.. dat wordt niet goed opgepikt..

ach so... je was me voor. Het gaat er inderdaad om dat-ie in de "source" vrij staat.

Zo :) kan het ook :P

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Rense Klinkenberg
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-01 17:50
Op dinsdag 05 juni 2001 02:02 schreef JvS het volgende:

[..]

ach so... je was me voor. Het gaat er inderdaad om dat-ie in de "source" vrij staat.

Zo :) kan het ook :P
:) :) :? >:)

Het kan allemaal, maar je moet natuurlijk ergens een grens trekken: of alle smilies worden geparsed, of alle url's en 16:9's blijven heel.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-02 23:48

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op dinsdag 05 juni 2001 02:06 schreef freak007 het volgende:

[..]

:) :) :? >:)

Het kan allemaal, maar je moet natuurlijk ergens een grens trekken: of alle smilies worden geparsed, of alle url's en 16:9's blijven heel.
Hoor ik daar 16:9 >:) Afblijven :D

Zie verder: [topic=154752]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• sampoo
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Aha weer een mysterie uit de wereld. :)
Pagina: 1