[FEAT] Verhogen kwaliteit V&A sectie

Pagina: 1
Acties:
  • 250 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dere12
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-07 19:48

dere12

Kennis delen is goud waard!

Topicstarter
Achtergrond
Ik kom op V&A soms dubieuze advertenties tegen van leden met 0 karma, 0 bijdrages aan de Tweakers.net community en nog maar recent aangemeld als lid. In de laatste iteratie poll is er een keuze om te kunnen filteren op feedback score, dit bracht mij op een idee om V&A nog betrouwbaarder te maken.

Idee
Doelstelling is om V&A geen 2e marktplaats te laten worden door toename dubieuze kopers en verkopers. Wat vinden jullie van het idee dat je bijvoorbeeld 6 maanden lid moet zijn van Tweakers om actief te kunnen zijn op V&A? Dan zou je gedeeltelijk kunnen voorkomen dat er dubieuze mensen zijn die snel even lid worden om iets te verkopen, de drempel wordt dan iets hoger.

Ten slotte denk ik aan een extra verplicht veld om in te vullen bij het plaatsen van een advertentie:
"Reden van verkoop". Een eerlijke Tweaker zal daar geen moeite mee hebben en het voorkomt vragen als potentiële koper doordat je dan wat meer informatie hebt over de achtergrond van het aanbod.

Restricties beperken de vrijheid, maar soms zijn ze goed om de community te beschermen. Ben benieuwd naar jullie feedback. ;)

Life is all about Tweaking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dat is geen feature, maar gaat over policy. Je bent niet de eerste die met het voorstel komt. Zie Mogelijke oplossing tot verminderen internetoplichting v&a in het V&A Feedback subforum voor discussie :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-10 14:16
Move naar het juiste forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dere12
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-07 19:48

dere12

Kennis delen is goud waard!

Topicstarter
gambieter schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 17:11:
Dat is geen feature, maar gaat over policy. Je bent niet de eerste die met het voorstel komt. Zie Mogelijke oplossing tot verminderen internetoplichting v&a in het V&A Feedback subforum voor discussie :)
Excuus, hier was ik nog niet van op de hoogte!

Ik zie in de reacties in dat topic veel emotie, ben in ieder geval blij te lezen dat de crew achter de schermen er veel aan doet om de V&A schoon te houden. Ik hoop dat mijn feedback daarin een beetje kan helpen....

Life is all about Tweaking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

we zijn continue bezig naar de veiligheid te kijken, en de belangen af te wegen. Niet altijd makkelijk, maar we moeten ook kijken naar risico versus vrijheid.

ideeen en verbeterpunten zijn altijd welkom. Ik doe dezs wel op slot, houden we het centraal :)

Dit topic is gesloten.