Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

nieuwe tv voor ps4

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dag,
mijn zoon is van plan de PS4 te kopen als die uitkomt,we hebben ook een nieuwe tv nodig,
welke tv zou het beste geschikt zijn om die PS4 games vloeiend te kunnen spelen?
iemand tips?
dank bij voorbaat.

Verwijderd

Hoe groot mag de tv zijn en wat is het budget? Er is meer informatie benodigd.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 09:47:
Hoe groot mag de tv zijn en wat is het budget? Er is meer informatie benodigd.
46" tot 50" inch en tussen 500€ en 1000€.

Verwijderd

Hoe is de kamer verlicht, is er veel licht of weinig? Wil je gaan voor een LED of voor een plasma? Bij een zeer verlichte kamer ga je veel LED vanwege de lichtopbrengst. Kun je de kamer een beetje verduisteren dan zou ik voor plasma gaan. Let op Plasma heeft het betere beeld( Contrast, kleuren, hertz) betreft prijs/kwaliteit.

Verwijderd

Topicstarter
kan de kamer goed verduisteren.bestaan er plasma's met een smalle rand?

• Dimens
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-01-2024
Verwijderd schreef op maandag 01 juli 2013 @ 07:49:
kan de kamer goed verduisteren.bestaan er plasma's met een smalle rand?
Helaas zijn er geen plasma televisies met zo'n achterlijk dunne rand als dat een aantal LCD televisies heeft. Voor gamen zijn plasma's wel erg goed geschikt. Dit komt door de bewegingen resolutie die bij gamen hoog blijft, waar dit bij LCD omlaag gaat. Tevens ligt de input latency van een plasma over het algemeen lager.

Verwijderd

Ik ben nu zelf het kijken naar de Samsung PS51F5000.

• Thecola
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07:12
Dimens schreef op maandag 01 juli 2013 @ 08:52:
[...]

Helaas zijn er geen plasma televisies met zo'n achterlijk dunne rand als dat een aantal LCD televisies heeft.
Dat valt mij ook op! Is daar een reden voor dat jij weet? Zou zoiets in de toekomst wel smaller worden?

toettoett

• michael3
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 30-12-2020
Ik vind de rand wel mee vallen bij plasma's, in niet storend of zo.
Mijn rand is zo een 3 CM.

[ Voor 16% gewijzigd door michael3 op 01-07-2013 15:26 ]

Aan dit bericht kan men geen rechten ontlenen, sterker nog bij het lezen van de reactie en Signature stem je ermee in dat ik niet verandwoordelijk ben voor mijn eigen reactie.

• Dimens
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-01-2024
Thecola schreef op maandag 01 juli 2013 @ 13:16:
[...]

Dat valt mij ook op! Is daar een reden voor dat jij weet? Zou zoiets in de toekomst wel smaller worden?
Technisch moeilijk om de rand dunner te maken. Het kan, maar dan wordt er ingeleverd op de beeldkwaliteit. Is bij LCD ook gebeurd, maar zal bij plasma niet gauw gebeuren.

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Ik zou zeker een goede plasma nemen. Het beeld vind ik persoonlijk namelijk een stuk beter dan een LCD TV. Ook is het inderdaad vloeiender met gamen.

Het hoge verbruik is wel jammer, maar, in de winter hoeft de kachel tenminste niet aan :+

Panasonic maakt de beste plasma's, van de andere merken weet ik het niet echt.

People as things, that’s where it starts.

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Ik vind het nogal wat, zoon koopt een spelcomputer en als ik het zo lees moet jij daarom een nieuwe tv kopen. Of vind je het een mooi excuus om een andere/betere/grotere tv kopen :+

Los daarvan let goed op de input lag die kan letterlijk "killing" zijn
VasZaitsev schreef op maandag 01 juli 2013 @ 18:42:
Panasonic maakt de beste plasma's, van de andere merken weet ik het niet echt.
:D :+ :D :+ Hoe weet je dan dat panasoninc de beste is als je het niet weet van de andere merken 8)7

btw mijn lcd tv gebruikt ook "gewoon" 150 watt vind ik ook niet echt zuinig :/

[ Voor 42% gewijzigd door Fish op 01-07-2013 18:49 ]

Iperf

Verwijderd

Topicstarter
fish schreef op maandag 01 juli 2013 @ 18:45:
Ik vind het nogal wat, zoon koopt een spelcomputer en als ik het zo lees moet jij daarom een nieuwe tv kopen. Of vind je het een mooi excuus om een andere/betere/grotere tv kopen :+

Los daarvan let goed op de input lag die kan letterlijk "killing" zijn

[...]

:D :+ :D :+ Hoe weet je dan dat panasoninc de beste is als je het niet weet van de andere merken 8)7

btw mijn lcd tv gebruikt ook "gewoon" 150 watt vind ik ook niet echt zuinig :/
MIjn tv heeft al 3 dode pixellijnen,dus ik ben toch al aan een nieuwe tv toe.daarom.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2013 05:59 ]

Pagina: 1