Ik heb wat vragen over een zelf te bouwen HTPC en die zitten op het randje van dit subforum en desktop aankoopadvies, dus ik hoop dat ik hier op de goede plek ben;
Het volgende bij elkaar bedacht:
Doelen: IPTV (Ons Net Eindhoven) PVR, cd/dvd/blu-ray spelen en media van een NAS spelen en alles in Openelec. Dit kastje moet m'n AC Ryan en Amino gaan vervangen.
De vragen die ik heb en nog geen antwoord op kon vinden:
Het volgende bij elkaar bedacht:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i3 3225 Boxed | € 115,- | € 115,- |
| 1 | Gigabyte GA-B75N | € 79,33 | € 79,33 |
| 1 | Streacom F1C Evo Zwart | € 74,70 | € 74,70 |
| 1 | Gelid Solutions Slim Silence i-Plus | € 16,60 | € 16,60 |
| 1 | Corsair CMV4GX3M1A1333C9 | € 28,90 | € 28,90 |
| 1 | Streacom OB2 Slot-in Bluray Combo drive Zwart | € 115,- | € 115,- |
| 1 | Mini-box picoPSU 150-XT + 80W Adapter Power Kit | € 69,95 | € 69,95 |
| 1 | Crucial m4 CT064M4SSD2 64GB | € 66,- | € 66,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 565,48 | |
Doelen: IPTV (Ons Net Eindhoven) PVR, cd/dvd/blu-ray spelen en media van een NAS spelen en alles in Openelec. Dit kastje moet m'n AC Ryan en Amino gaan vervangen.
De vragen die ik heb en nog geen antwoord op kon vinden:
- Snapt Openelec moederborden met dual lan en kan ik dan m'n tweede aanlsuiting configureren voor IPTV (zoals uitgelegd in IPTV op je HTPC)
- Snapt dit moederbord HDMI 1.4 en HDCP t.b.v. 3d blu-ray content?
- Als ik he goed begrijp zit blu-ray discs afspelen onder linux nog in het grijze circuit, of is dat nu al wel legaal mogelijk en dus bediscusieerbaar?
- Voor het PVR deel wordt het TVHeadend met IPTVSimple (wat in Openelec 3.1 is toegevoegd) en VDR addon. Vervolgens zenders ophalen zoals hier beschreven en als laatste de tvgids met dit script. Mis ik dan nog iets en zijn er mensen die ervaringen hier mee hebben?
"When you find yourself in the company of a halfling and an ill-tempered Dragon, remember, you do not have to outrun the Dragon...you just have to outrun the halfling."