Hi,
Ik heb nu:
AMD Athlon II X4 620 Quad Core, 2.6Ghz, AM3, 2MB, 95W, Boxed
Gigabyte GA-MA785GT-UD3H, Socket-AM3
4 gb kingston value ram
XFX HD 6870 1024 MB DDR5
Ik speel spellen als battlefield 3 en planetside 2.
Deze lopen niet heel soepel op mijn ietwat oudere setup, vooral planetside 2 wat nu slecht loopt omdat het cpu intensief is.
Ik wil niet heel veel geld besteden dus ik dacht ik kan makelijk upgraden met een AM3 socket processor zoals deze:
AMD Phenom II X6 1045T of
AMD Athlon II X4 965K Black Edition Boxed
Ik kan ook een nieuwe haswell mobo + proc kopen, echter dit kost me nu 160 euro + 70 euro voor een moederbord versus 100 euro voor dat amd ding.
Weten jullie of ik een enorme vooruitgang maak met de intel setup, of kan de amd upgrade processor ook nog wel? Ook met het idee dat ik een nieuwe 1080p scherm ga kopen.
Thanks
Ik heb nu:
AMD Athlon II X4 620 Quad Core, 2.6Ghz, AM3, 2MB, 95W, Boxed
Gigabyte GA-MA785GT-UD3H, Socket-AM3
4 gb kingston value ram
XFX HD 6870 1024 MB DDR5
Ik speel spellen als battlefield 3 en planetside 2.
Deze lopen niet heel soepel op mijn ietwat oudere setup, vooral planetside 2 wat nu slecht loopt omdat het cpu intensief is.
Ik wil niet heel veel geld besteden dus ik dacht ik kan makelijk upgraden met een AM3 socket processor zoals deze:
AMD Phenom II X6 1045T of
AMD Athlon II X4 965K Black Edition Boxed
Ik kan ook een nieuwe haswell mobo + proc kopen, echter dit kost me nu 160 euro + 70 euro voor een moederbord versus 100 euro voor dat amd ding.
Weten jullie of ik een enorme vooruitgang maak met de intel setup, of kan de amd upgrade processor ook nog wel? Ook met het idee dat ik een nieuwe 1080p scherm ga kopen.
Thanks