Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• stefve1
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-11 21:31
Hallo

Daarnet kreeg ik een melding dat aan mijn limiet zit van 2GB. (terwijl ik pas 6 dagen geleden herladen had)
Ik was dus even gaan kijken bij het 'gegevensverbruik' en zag dat de service 'android-systeem' 1,29GB had verbruikt.

Een vriend van me heeft dezelfde gsm (S4) en bij hem stond dit maar op 46MB. Kan iemand me zeggen hoe het kan dat Android bij mij zoveel verbruikt?

Alvast bedankt!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-11 11:58
Toevallig OTA updates via 3G ipv WiFi binnengehaald? Of veel foto's/muziek lopen syncen naar de 'cloud'?

• stefve1
Bedankt voor het snelle antwoord!

Updates komen bij mij enkel via WIFI binnen.
Voor zover ik weet sync ik alleen mijn foto's met dropbox, maar ik heb in de laatste 6 dagen geen foto's gemaakt.

Ik gebruik wel heel vaak Google Music via 3G, maar deze heeft een eigen service bij gegevensverbruik (daar stond 660MB, wat wel juist kan zijn).

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-11 09:17
Backup maken in je Google account aanstaan?

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Verwijderd

Ik had dat sinds enkele dagen ook. Heb hierna het syncen naar het Google account van data uitgezet en nu verbruikt het bijna niks meer.

• Nextron
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:34

Nextron

Ik weet dat ik niets weet

Ik heb een Androidtelefoon waar de stock-browser onder android-systeem valt. Is je telefoon geroot? Dan kan je met een firewall die hele groep blokkeren voor mobiele datatoegang.

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.

• stefve1
Bedankt voor alle reacties!

Ik heb nu die backup functie uitgeschakeld. Ik zal nog iets laten weten of het hier aan lag!
Pagina: 1