Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Oorzaak - gevolg Kinect-sensor

Pagina: 1
Acties:

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-11 21:12

Eagle Creek

Breathing security

Topicstarter
Microsoft bevestigt tegenover Ars Technica dat de Kinect-sensor van de Xbox One niet aangesloten kan worden op een pc, omdat de sensor een eigen model aansluiting heeft. Daarom brengt Microsoft Kinect for Windows op de markt.
Hier staat nu dat de Kinect-sensor een aansluiting heeft die niet op de pc past. Omdat deze zo'n aansluiting heeft, brengt Microsoft Kinect for Windows uit.

Als het letterlijk zou in het bronartikel staat kan ik daar natuurlijk niets tegenin brengen maar ik denk dat oorzaak en gevolg hier omgedraaid zijn. Omdat Microsoft een markt ziet voor een eigen Windows-Kinectsensor, heeft de Xbox-versie een andere aansluiting gekregen.

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

• Paul Hulsebosch
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-07-2024
Ha Eagle Creek,

Ik snap je redenering, maar het lijkt me een interpretatie van de feiten. Microsoft zegt niet zelf dat het een markt ziet voor een aparte Windows-sensor en dat het daarom de Xbox One-versie een eigen model stekker gegeven heeft.

We proberen ons in het nieuws dat we brengen enkel aan de feiten te houden en zo min mogelijk interpretatie mee te geven. Al staat het lezers uiteraard vrij om er op los te interpreteren ;-)

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Gebruik dan "Daarvoor" of "Wel". Geen oorzakelijk verband, net zo duidelijk.

[ Voor 63% gewijzigd door Bundin op 01-07-2013 17:07 ]