Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Todd Hollenshead verlaat id Software

Pagina: 1
Acties:

• Fuss!
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 04-11 21:13
Na 17 jaar voor id Software gewerkt te hebben, verlaat Todd Hollenshead de studio. Hollenshead, met kenmerkende lange staart, was ceo tot de studio in 2009 door uitgever Bethesda werd opgekocht. Daarna was hij president van het bedrijf achter Wolfenstein, Doom en Quake.
Jammer dat we Todd z'n staart niet op foto te zien krijgen. Ik ken namelijk geen enkele mens met een staart!

Dus tenzij Todd een aap is lijkt hij me toch eerder een paardenstaart te hebben dan een staart ;)
Ik moest wel even lachen :)

Van Dale:
paar·den·staart (de; m; meervoud: paardenstaarten)
1
staart van een paard
2
haardracht in de vorm van een paardenstaart
staart (de; m; meervoud: staarten)
1
het achterste uiteinde van een dier: voortzetting van de ruggengraat aan de achterzijde van de romp
2
lichtende streep van een komeet
3
achterste gedeelte van iets: de staart van een vliegtuig
4
nasleep, gevolgen
5
overschot: een staartje wijn

Verwijderd

3. een bundel lang haar
Zij draagt haar haar in een staart.

Een paardenstaart als in de haarvorm van sommige mensen, is gewoon een soort van staart. Maar een paardenstaart wat mensen kunnen hebben, staat niet gelijk aan iedere staart die mensen in hun haar kunnen hebben.

Iedere Ferrari (paardenstaart) is een auto (staart), niet iedere auto is een Ferrari.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2013 14:31 ]

• Fuss!
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 04-11 21:13
"Zij draagt haar haar in een staart" is niet hetzelfde als "zij heeft een staart".

Beter is: "Hollenshead, met zijn haar in een kenmerkende lange staart".