Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Adblock uitzondering

Pagina: 1
Acties:

• Theezakje
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-11 14:57
Beste tweakers,

Ik gebruik adblock. Nu heb ik deze alleen uit staan op tweakers.net. Nu wil ik hem wel aan hebben op het forum i.v.m. afbeeldingen die ik handmatig blokkeer van bepaalde gebruikers. Is hier een mogelijkheid toe? Dus adblock niet aan op tweakers.net behalve gathering.tweakers.net. Ik kan het niet vinden in de opties. Deze geven mij alleen de mogelijkheid om 1 domein / 1 pagina / 1 advertentie aan te passen.

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Ook op het forum is het gebruik van adblock tegen de algemene voorwaarden.

In de voorkeuren van je t.net account kun je ervoor kiezen om bv web-icons niet weer te geven.

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-11 10:19

mrc4nl

Procrastinatie expert

Gelgersma schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 14:10:
Beste tweakers,

Ik gebruik adblock. Nu heb ik deze alleen uit staan op tweakers.net. Nu wil ik hem wel aan hebben op het forum i.v.m. afbeeldingen die ik handmatig blokkeer van bepaalde gebruikers. Is hier een mogelijkheid toe? Dus adblock niet aan op tweakers.net behalve gathering.tweakers.net. Ik kan het niet vinden in de opties. Deze geven mij alleen de mogelijkheid om 1 domein / 1 pagina / 1 advertentie aan te passen.
lastig je kan ee filterregel als uitzonderin toevoegen:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/XubA85i2xLr4hcmh8EvYKcTi/full.png

maar op tweakers is inderdaad het gebruik en bespreken van ad-blockers een taboe. hopelijk mag dit dus nog (net) wel...

[ Voor 7% gewijzigd door mrc4nl op 28-06-2013 18:13 ]

ora et labora

• bitshape
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

bitshape

japanse vechtvis

Als je Firefox gebruikt, zou je wat je wilt ook met RequestPolicy kunnen bewerkstelligen. ;)

Zo ziet dat eruit (oud plaatje :P ):
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/MHmXS9bu70QDQpZBUmDsZnKQ/full.jpg

[ Voor 29% gewijzigd door bitshape op 28-06-2013 18:58 ]

bit 2.0: i7-8700K - Z370 Apex - 32GB 3200c14 - Strix GTX1080 - Prime 850W - LSI 9207-8i - 22TB HDD - 5.5TB SSD

• Theezakje
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-11 14:57
Lustucru schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 18:05:
Ook op het forum is het gebruik van adblock tegen de algemene voorwaarden.

In de voorkeuren van je t.net account kun je ervoor kiezen om bv web-icons niet weer te geven.
Ik wist dat het tegen de algemene voorwaarden was. Maar omdat ik niet wist dat je die icons kon uitschakelen vond ik het belangrijker de imo aanstootgevende afbeeldingen te blokkeren.

Nu heb ik ze uitgeschakeld! En Adblock ook weer! Bedankt!:)
Anderen ook bedankt voor het meedenken!