Bij het installeren van windows7ultimate loopt de installatie vast bij expanding files 0% en uiteindelijk geeft windows error 0x80070017 aan. Dit gebeurt bij twee verschillende windows dvd's op laagste snelheid gebrand (illegale versies, maar beide eerder succesvol geweest) en bij de installatie via usb flash drive. Ik heb een ssd en twee hdd, installatie werkt op beide niet, zowel de x64 als x86.
Ik heb zelf niet veel verstand van computers, maar mijn broer Nick wel. Nick heeft de computer in elkaar gezet en heeft tevens tevergeefs geprobeerd windows 7 te installeren. Jullie kunnen ervan uitgaan dat Nick jullie adviezen begrijpt en mogelijke oplossing kan uitvoeren.
Ik heb de onderdelen van de Best Buy Mei 2013 - Basic game computer besteld, met drie aanpassingen. Ten eerste heb ik de HDD's uit mijn oude computer in de nieuwe computer gezet. De schrijf waarop windows stond is gereset, de andere schrijf niet. (is dit mogelijk een probleem?) Daarnaast zit er momenteel mijn oude videokaart (Geforce 9600GT) in aangezien de nieuwe niet binnen is. Naast de aangeraden onderdelen heb ik een Kingston ssd v300 van 120gb waarop ik windows7 wil installeren.
Processor Intel Core i5 3350P Boxed
Moederbord ASRock B75 Pro3-M
Werkgeheugen Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU x2
Videokaart evga-geforce-gtx-660-ftw-signature-2-3gb (Nu nog een Geforce 9600gt)
SSD Kingston v300 120gb
Behuizing Cooler Master K280
Voeding XFX Pro 550W
zie: reviews: Desktop Best Buy Guide: mei 2013
Wat ik tot nu toe geprobeerd heb?
- Installeren zonder de HDD aan te sluiten
- Installeren via DVD-R
- Installeren via usb flash drive
- Installeren met 1 dimm aangesloten ipv 2, geen resultaat (dit werd aangeraden op een ander forum)
Hoe los ik de error 0x80070017 op zodat ik windows 7 kan installeren? De bedoeling is om w7 op de ssd te installeren.
Bij voorbaat vriendelijk bedankt voor de moeite, Mano
Ik heb zelf niet veel verstand van computers, maar mijn broer Nick wel. Nick heeft de computer in elkaar gezet en heeft tevens tevergeefs geprobeerd windows 7 te installeren. Jullie kunnen ervan uitgaan dat Nick jullie adviezen begrijpt en mogelijke oplossing kan uitvoeren.
Ik heb de onderdelen van de Best Buy Mei 2013 - Basic game computer besteld, met drie aanpassingen. Ten eerste heb ik de HDD's uit mijn oude computer in de nieuwe computer gezet. De schrijf waarop windows stond is gereset, de andere schrijf niet. (is dit mogelijk een probleem?) Daarnaast zit er momenteel mijn oude videokaart (Geforce 9600GT) in aangezien de nieuwe niet binnen is. Naast de aangeraden onderdelen heb ik een Kingston ssd v300 van 120gb waarop ik windows7 wil installeren.
Processor Intel Core i5 3350P Boxed
Moederbord ASRock B75 Pro3-M
Werkgeheugen Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU x2
Videokaart evga-geforce-gtx-660-ftw-signature-2-3gb (Nu nog een Geforce 9600gt)
SSD Kingston v300 120gb
Behuizing Cooler Master K280
Voeding XFX Pro 550W
zie: reviews: Desktop Best Buy Guide: mei 2013
Wat ik tot nu toe geprobeerd heb?
- Installeren zonder de HDD aan te sluiten
- Installeren via DVD-R
- Installeren via usb flash drive
- Installeren met 1 dimm aangesloten ipv 2, geen resultaat (dit werd aangeraden op een ander forum)
Hoe los ik de error 0x80070017 op zodat ik windows 7 kan installeren? De bedoeling is om w7 op de ssd te installeren.
Bij voorbaat vriendelijk bedankt voor de moeite, Mano