So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Hier stond een dode link.
Strandbal je bent mijn held! 
Nederlandse tekst is; (voor mensen met hetzelfde probleem) "Chrome opnieuw openen op het bureaublad".
Omgekeerd geeft hij aan; "Chrome opnieuw openen in Windows 8-modus".
Nu op zoek naar een vergelijkbare optie in Skype en alle andere '(cr)apps'
Dank!
Ik heb me suf gegoogled en in de instellingen gezocht, maar het staat gewoon in de pulldown en niet in settings.Launch Chrome as a Windows 8 app
In Windows 8, Google Chrome works differently if you run it as a Windows 8 app by making it the default browser.
Switch between Chrome on the desktop and Chrome in Windows 8 mode
Click the Chrome menu Chrome menu.
Select Relaunch Chrome on the desktop or Relaunch Chrome in Windows 8 mode.
Nederlandse tekst is; (voor mensen met hetzelfde probleem) "Chrome opnieuw openen op het bureaublad".
Omgekeerd geeft hij aan; "Chrome opnieuw openen in Windows 8-modus".
Nu op zoek naar een vergelijkbare optie in Skype en alle andere '(cr)apps'
Dank!
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Voor Skype pak ik altijd de volgende link (dat scheelt eerst accounts maken/inloggen):
http://www.skype.com/go/getskype
Die stuurt je (als het goed is) direct door naar de desktop download.
Hier stond een dode link.
Wederom de held.
Deze oplossing negeert de app omgeving compleet en forceert naar desktop. Kan Skype weer gewoon van scherm naar scherm slepen, mini-/maximaliseren en zowaar... je hoort en ziet weer berichtjes binnenkomen en ALLERBELANGRIJKSTE; je kunt weer files toevoegen of droppen in het chatscherm!
Ik ben u een biertje schuldig.
Nog even en we draaien weer 'ouderwetse' Windows (heb al classic kleuren en Start draait via ClassicShell)
Deze oplossing negeert de app omgeving compleet en forceert naar desktop. Kan Skype weer gewoon van scherm naar scherm slepen, mini-/maximaliseren en zowaar... je hoort en ziet weer berichtjes binnenkomen en ALLERBELANGRIJKSTE; je kunt weer files toevoegen of droppen in het chatscherm!
Ik ben u een biertje schuldig.
Nog even en we draaien weer 'ouderwetse' Windows (heb al classic kleuren en Start draait via ClassicShell)
[ Voor 7% gewijzigd door yared op 28-06-2013 14:28 ]