Op zoek naar 5.25 bay cover + koeling

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tok Tok
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 29-08 15:39
Na google echt misbruikt te hebben heb ik nog steeds niet het onderdeel kunnen vinden wat ik zoek. Ik ben namelijk op zoek naar een product vergelijkbaar met deze (omdat deze niet meer te krijgen is):

Afbeeldingslocatie: http://www.scythe-usa.com/product/acc/008/images/sckb1000sl_gage-400x400.jpg

Hij moet wel in het zwart zijn aangezien mijn dat ook is. Mocht dit nou echt niet te krijgen zijn dan zijn 3 losse bay covers met gaas erop ook prima, zoals deze:

Afbeeldingslocatie: http://www.frozencpu.com/images/products/main/cpa-238.jpg

Weet iemand waar je deze producten kan bestellen (in nederland)?

[ Voor 3% gewijzigd door Tok Tok op 28-06-2013 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaalus
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Die onderste zijn wel te bestellen bij meerdere winkels, waaronder de Cooler Master parts shop. Kans is wel dat het gaas dan niet helemaal hetzelfde patroon is als je huidige covers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 02-10 13:11

Fordox

00101010

voor welke kast is dat? moet je de fabrikant mailen.

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tok Tok
De kast is de Obsidian 800D van Corsair.

@AktiveHate Zou je een link kunnen geven van een webshop die dat onderdeel verkoopt? Bij de Coolermaster parts shop kan ik het niet vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tok Tok
Ik heb nu wel dit: pricewatch: Lian Li 5.25" Intake cooling kit gevonden en denk dat ik maar hiervoor ga.

Vervelend is alleen dat er zo prominent Lian Li op de voorkant staat, hatelijk als merken dat doen... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fordox schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 12:19:
voor welke kast is dat? moet je de fabrikant mailen.
Dit, fabrikant mailen, heb ik laatst ook gedaan voor covers+drive bay voor 'n antec 1200.
Volgens de website van Antec 'spare parts' waren ze niet voorradig, na een mailtje opeens wel ;)

Misschien dat Corsair ook nog wel wat heeft ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axon
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 27-09 19:38

Axon

Dikke tetten

Tok Tok schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 17:06:
Vervelend is alleen dat er zo prominent Lian Li op de voorkant staat, hatelijk als merken dat doen... 8)7
Die letters van het Lian Li logo lijken mij gewoon vast gelijmd. Ik weet zeker dat deze met lichtelijk geweld wel loskomen :) /3

Tetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tok Tok
We gaan het zien, morgen krijg ik hem binnen :)

Edit:

Je kunt idd het Lian Li stickertje er gemakkelijk afhalen. Er blijf dan natuurlijk wel een leeg stuk metaal over waar het niet geponst is.

[ Voor 61% gewijzigd door Tok Tok op 04-07-2013 01:42 ]

Pagina: 1