Ik wil een nieuwe tv aanschaffen , maar de woonkamer heeft erg veel lichtinval van meerdere kanten. Dit is op zich erg plezierig maar voor tv kijken erg lastig....(
Daarom ben ik opzoek naar een tv met zo min mogelijk spiegeling. In de vergelijkingssites of in de specs bij tvs wordt er niet over gerept , vandaar dat ik de expertise van tweakers raadpleeg
.
Ik heb eigenlijk de volgende vragen mbt spiegeling :
1. Is er verschil tussen Led en Plasma?
2. Is er verschil tussen het soort glas?
3. Is er nog verschil in merk? (mn ouders hebben net een LG gekocht (42lm670), erg mooie tv maar wel veel spiegeling. De samsung van mn broer (es6100) lijkt wel minder last hiervan te hebben
4. Is er nog een bepaalde techniek die spiegeling tegen gaat??
btw, budget is nog niet vastgesteld maar moet t wel in verhouding zijn ofcorso..
Daarom ben ik opzoek naar een tv met zo min mogelijk spiegeling. In de vergelijkingssites of in de specs bij tvs wordt er niet over gerept , vandaar dat ik de expertise van tweakers raadpleeg
Ik heb eigenlijk de volgende vragen mbt spiegeling :
1. Is er verschil tussen Led en Plasma?
2. Is er verschil tussen het soort glas?
3. Is er nog verschil in merk? (mn ouders hebben net een LG gekocht (42lm670), erg mooie tv maar wel veel spiegeling. De samsung van mn broer (es6100) lijkt wel minder last hiervan te hebben
4. Is er nog een bepaalde techniek die spiegeling tegen gaat??
btw, budget is nog niet vastgesteld maar moet t wel in verhouding zijn ofcorso..