Toon posts:

XBMC - Krijg Speelfims niet werkbaar in bibliotheek

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste,

Sinds afgelopen wk in het bezit van een Rasperry PI incl. XBMC (OpenELEC).[Skin AEON NOX]

Helaas lukt het mij niet om films werkbaar/benaderbaar te krijgen in de bibliotheek.

Laat me de situatie proberen uit te leggen;
Ik heb een Synology NAS waarop oa de films staan (iedere film staat netjes in een eigen map).

Als ik via NFS de juiste locatie heb gevonden en vervolgens aangeef de map met de submappen toe te voegen aan de bibliotheek gaat XBMC netjes aan de slag (hij toont aan dat hij ze toevoegt aan de bibliotheek).
Het vreemde is vervolgens nadat hij klaar is dat XBMC aangeeft dat er een xx aantal films zijn. Klik ik vervolgens op de Film folder dan kan hij niets vinden (blanco hoesjes) (Zaken zoals jaartal, regisseur etc... zijn wel allemaal netjes gevuld??? op basis van de gescande films) en als ik bv naar de submap/tab Setjes gaat laat XBMC wel verschillende filmsets zien (incl. achtergrond en hoesjes)?
Als ik op een blanco filmhoesje klik uit deze filmset gebeurt er niks.

Ik kan de films wel via de folder Video benaderen en laten afspelen?

Maar ik wil deze juist via de bibliotheek benaderen (eye candy ;) etc... ) maar helaas krijg het na enkele dagen stoeien niet aan de praat.
Muziek wel.

O wie-o-wie kan mij verder helpen?

Mijn dank is groot