Ik heb momenteel een oude Sony DAV-S880 set staan. Prima set, maar de versterker begint kuren te krijgen. Ik wil de 5.1 speaker set graag behouden en er een nieuwe versterker bij kopen. Mijn oog is gevallen op de Denon AVR 1513. Ik weet dat de aansluiting niet direct zal passen in verband met oude Sony connectors, maar wellicht wel op een andere manier?.
Mijn vraag is specifiek of het mogelijk is om deze vijf speakers en de subwoofer te gebruiken met een nieuwe versterker? Waar moet ik op letten? Wat is raadzaam? Ik zou het zonde vinden om deze prima speakers weg te moeten doen.
Groet,
Maarten
Mijn vraag is specifiek of het mogelijk is om deze vijf speakers en de subwoofer te gebruiken met een nieuwe versterker? Waar moet ik op letten? Wat is raadzaam? Ik zou het zonde vinden om deze prima speakers weg te moeten doen.
- Zie voor de Sony specificaties: http://www.ebay.co.uk/ctg...-Theater-System-/59314863 (niet mijn set, probeer deze niet te verkopen, maar kon geen ander overzicht met specificaties vinden...)
- En voor de Denon: pricewatch: Denon AVR 1513
Groet,
Maarten
Who the fuck is general failure and why the hell is he reading my disk ?!