Hallo medeTweakers,
Mijn abbonement loopt komende maand af. Ik wil weer een nieuw abbo afsluiten en ben hard naar een GOED nieuw abbo opzoek. Mijn eisen zijn:
- max 18 per maand kosten
- W8 phone!
- minimaal 8GB opslaggeheugen
- minimaal 1GB RAM
- 800*480 resolutie is goed, hogere resolutie is geprefereerd
- ABSOLUUT NO WAY GEEN acer!!!
- smsen (minimaal 100x per maand)
- internet onbeperkt (snelheid maakt niks uit, is voor email en whatsapp)
Ik heb zelf al wat gevonden, namelijk de volgende site met T-mobile en dan de 250mb (na 250mb wordt de snelheid afgeknepen maar blijf ik internet houden!) internet + onbeperkt sms:
- http://www.belsimpel.nl/s...ium-silver/abonnement#abo
Nou was mijn vraag is dit een goede deal voor 2 jaar lang voor 17,50 (ik ben al TMOBILE lid met mijn huidige abbo). Ook omdat er binnenkort een nieuwe samsung mobiel uitkomt (De nieuwe mobiel). Kort gezegd:
- is dit met mijn wensen een redelijke abbo?
- of kan ik beter wachten op de nieuwe mobiel tot die uitkomt?
Alvast bedankt voor jullie moeite en antwoord!
Mijn abbonement loopt komende maand af. Ik wil weer een nieuw abbo afsluiten en ben hard naar een GOED nieuw abbo opzoek. Mijn eisen zijn:
- max 18 per maand kosten
- W8 phone!
- minimaal 8GB opslaggeheugen
- minimaal 1GB RAM
- 800*480 resolutie is goed, hogere resolutie is geprefereerd
- ABSOLUUT NO WAY GEEN acer!!!
- smsen (minimaal 100x per maand)
- internet onbeperkt (snelheid maakt niks uit, is voor email en whatsapp)
Ik heb zelf al wat gevonden, namelijk de volgende site met T-mobile en dan de 250mb (na 250mb wordt de snelheid afgeknepen maar blijf ik internet houden!) internet + onbeperkt sms:
- http://www.belsimpel.nl/s...ium-silver/abonnement#abo
Nou was mijn vraag is dit een goede deal voor 2 jaar lang voor 17,50 (ik ben al TMOBILE lid met mijn huidige abbo). Ook omdat er binnenkort een nieuwe samsung mobiel uitkomt (De nieuwe mobiel). Kort gezegd:
- is dit met mijn wensen een redelijke abbo?
- of kan ik beter wachten op de nieuwe mobiel tot die uitkomt?
Alvast bedankt voor jullie moeite en antwoord!