Wifi voor dell optiplex 755

Pagina: 1
Acties:

• vovpvi
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 04-11-2023
Ik zoek een wifikaart voor een dell optiplex755 die ik hier heb gekocht . Ik had een prijs in gedachten van 20-30 euro. Ik heb ga de pc gebruiken voor te surfen op internet en niet om te gamen via internet.

Als ik naar de pricewatch kijk dan weet ik niet welke te kiezen. He enige dat ik zeker weet is dat mijn budget redelijk goed zit :P

De router is een Belkin F5D8236. en staat 2 kamers verder dan mijn nieuwe (2dehands) PC

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Euh als je verder geen eisen hebt, neen de goedkoopste, de tp linkjes zijn redelijk populair

Iperf

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-12-2025

Frostbite

🤦🏻‍♂️

(jarig!)
http://tweakers.net/categ...yMoHxMvOUrIBSxcn5RRCOSS0A

Zo dus.

Die bovenste is gewoon een externe Wifi adapter die je via usb verbindt. Hij heeft ook goede reviews zo te zien met een nette prijs van 13 euro (zeg 17 met verzendkosten). Je hebt 8 usb poorten dus plek zat.

Denk dat dit een prima keus is maar schroom niet om zelf eens e.a. na te kijken.

[ Voor 23% gewijzigd door Frostbite op 27-06-2013 22:27 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k
📱 Samsung Galaxy S25+

• vovpvi
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 04-11-2023
Blijkbaar zijn de TP-linkjes redelijk goed. Als ik iets meer uitgeef, zeg 30 á 40 euro; ben ik dan beter af. Verder maakt het type niet zo heel veel uit voor mijn toepassing neem ik aan.

• Reepje
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
Ik heb de Tp link van net onder een tientje (wn722). Doet het uitstekend want ik zit nu op het internet van de camping. Die is eigenlijk alleen voor als je op het terras of in het restaurant zit. Mijn caravan staat 240 meter verder, maar de tp link pikt m gewoon op. De laptop zelf heeft wifi onboard natuurlijk, maar die ziet niets.