Allereerst mijn excuses voor mijn beperkte MacBook kennis, ik ben momenteel in de oriëntatie fase voor de aanschaf van een MacBook en vroeg me af of het volgende mogelijk was (en of dit eventueel nog doorslag gaat geven in de keuze tussen een Pro en een Air).
In de huidige situatie heb ik tweemaal een 2443BW met daarop aangesloten een Windows computer. Aangezien ik een nieuwe laptop nodig heb en uit eerdere ervaringen met MacBooks bleek dat deze erg fijn in gebruik zijn, wil ik een nieuwe MacBook aanschaffen (ook als vervanging van mijn huidige Windows computer). Wel zou ik graag gebruik blijven maken van mijn twee 2443BW's (één in portrait), mijn vraag was of dit mogelijk is met een MacBook.
Idealiter zou ik tevens een dock willen hebben voor de MacBook, zoals deze, waarin ik de MacBook kan plaatsen als ik thuis ben. Vervolgens zou ik gebruik willen maken van mijn huidige apparatuur:
In het kort nog even mijn vragen:
In de huidige situatie heb ik tweemaal een 2443BW met daarop aangesloten een Windows computer. Aangezien ik een nieuwe laptop nodig heb en uit eerdere ervaringen met MacBooks bleek dat deze erg fijn in gebruik zijn, wil ik een nieuwe MacBook aanschaffen (ook als vervanging van mijn huidige Windows computer). Wel zou ik graag gebruik blijven maken van mijn twee 2443BW's (één in portrait), mijn vraag was of dit mogelijk is met een MacBook.
Idealiter zou ik tevens een dock willen hebben voor de MacBook, zoals deze, waarin ik de MacBook kan plaatsen als ik thuis ben. Vervolgens zou ik gebruik willen maken van mijn huidige apparatuur:
- Muis (geen probleem)
- Toetsenbord (geen probleem)
- Geluid set (geen probleem)
- Twee 2443BW's (hier kan ik niks recents over vinden)
In het kort nog even mijn vragen:
- Is het mogelijk om twee externe schermen aan te sluiten op een MacBook Air of Pro, en zo ja hoe?
- Is dit ook mogelijk als ik gebruik maak van een dock voor de MacBook Air of Pro?