Ik wil een aantal domein namen te koop zetten?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• om3ega
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-05 21:56
Hallo,

Ik wil een aantal domein namen te koop zetten via het vraag en aanbod, maar ik zie dat deze catagorie niet aanwezig is (of ik heb verkeerd gekeken)

Misschien is dit tegen de policies van Tweakers?

Ik hoor graag of dit mogelijk is , en geen probleem is, of dat het ongewenst is :)

Dank u!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• om3ega
Niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Er is een categorie Websites en communities, ik denk dat hij daar dan ook het beste onder past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27535

De voorwaarden vermelden dat als er geen categorie voor is, het geen plaats heeft in V&A. Dat is een opvangbak-regel om te voorkomen dat er auto's, grasmaaiers en Rembrandt's worden aangeboden.

In het geval van een domeinnaam, zie ik wel de relatie met IT. Het zou daarmee in de "IT Pro" - "Internet" - "Websites & Communities" categorie geplaatst kunnen worden.

Let wel, als het op grootschalige domeinhandel gaat lijken, er geparkeerde domeinen voor enorme prijzen worden verkocht en er dus sprake is van gericht registreren van een domein daar winst op te behalen, dan gaan wij daar niet aan meewerken.
Domeinen zijn daar niet voor bedoeld; domeinparkeerders schalen wij op de evolutionaire ladder net onder tickethandelaren en bankdirecteuren - ga maar werken voor je geld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• om3ega
Helder,

Het zijn gewoon een aantal domeinen die ik een keer heb gekocht en waar ik geen tijd meer voor heb om het concept verder uit te werken..

Bedankt voor het advies. van jullie beide.