Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 123Dktje
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-02-2024
Ik ben hier nieuw en ik weet niet of ik aan het juiste adres ben maar ik heb hulp nodig bij *iets*
Alvast bedankt!

Mvg Dktje

[ Voor 47% gewijzigd door RobIII op 27-06-2013 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Lijkt mij meer iets voor de vraag & aanbod sectie.

Extra gratis tip; wees even wat duidelijker qua zinsopbouw en geef wat meer details omtrent je wensen.

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:18

Umbrah

The Incredible MapMan

Tsja, ik ga even rekenen... professioneel kost dit zo'n 8 uur werk, rechten op Strauss muziek er onder kosten wat; rechten op het geproduceerde werk, render-tijd, energiegebruik, overige onkosten, ik doe het voor je voor 800GBP (woon in Engeland)

En dat is niet onrealistisch.

Overigens; denk na over wat dit forum doet... dit is geen handel plek. Wat heb je zelf al geprobeerd? Wat is je doel? Mogelijk dat je beter terecht kan in de "vraag en aanbod" sectie van dit forum!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:59

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

123Dktje, Werving is hier niet de bedoeling: Devschuurder werven? Gebruik Vraag & Aanbod!
Deze gaat dus op slot :)

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Umbrah schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 21:30:
Tsja, ik ga even rekenen... professioneel kost dit zo'n 8 uur werk, rechten op Strauss muziek er onder kosten wat; rechten op het geproduceerde werk, render-tijd, energiegebruik, overige onkosten, ik doe het voor je voor 800GBP (woon in Engeland)

En dat is niet onrealistisch.
Maar wel ongewenst ;)
Policy m.b.t. replies in 'slechte' topics

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.