Op www.123inkt.nl hebben ze heel goedkope inktcartridges. Ze zeggen binnen 24 uur te leveren, met acceptgiro. Is er iemand met ervaring met hun? goed? of slecht?
Ik heb een HP Deskjet 930C.... ik hoorde in de winkel, waar die vandaag komt (ik noem geen naam
) dat navullen van mindere kwaliteit is.
Wie heeft ervaring met die navul praktijken?
Whatever.
Verwijderd
Navullen gaat goed alleen kun je niet meer aflezen hoe vol je cartridge is, helaas
. maarre het kan niet met elke cartridge das wel jammer maar de mijne wel
Met die geen ervaring. Wel met Cartink
Die is echt goed, maar niet de goedkoopste. Verder heb je weining geklooi (met inkt e.d.) je stuurt ff je cardridges op en krijgt ze een paar dagen later weer terug.
Hoorde laatst dat met nieuwe HP's het navullen niet meer mogelijk is ivm een chipie oid. Je kan dan alleen nog nieuwes van hp kopen, maar ik weet niet 101% zeker.
Die is echt goed, maar niet de goedkoopste. Verder heb je weining geklooi (met inkt e.d.) je stuurt ff je cardridges op en krijgt ze een paar dagen later weer terug.
Hoorde laatst dat met nieuwe HP's het navullen niet meer mogelijk is ivm een chipie oid. Je kan dan alleen nog nieuwes van hp kopen, maar ik weet niet 101% zeker.
voor een bjc 6000 is de 123inkt en toppie, zer goedkoop en goed.
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Verwijderd
heb ik ervaring meeOp dinsdag 05 juni 2001 12:04 schreef meendering het volgende:
Ik heb een HP Deskjet 930C.... ik hoorde in de winkel, waar die vandaag komt (ik noem geen naam) dat navullen van mindere kwaliteit is.
Verwijderd
Weet je ook welke cartridge nummers/type dat zijnOp dinsdag 05 juni 2001 12:14 schreef Eastern het volgende:
Met die geen ervaring. Wel met Cartink
Ik heb het bij www.123inkt.nl nagevraagd, ze verkopen voor Epson, Canon en Xerox originele en compatible (nagemaakte)cartridges.
Voor HP, Lexmark etc. verkopen ze alleen originele cartridges. Hervulde verkopen ze niet, net als na-vulsets.
Voor HP, Lexmark etc. verkopen ze alleen originele cartridges. Hervulde verkopen ze niet, net als na-vulsets.
Pagina: 1